شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید روستایی

سعید روستایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز ساعاتی بعد از انتشار این گزارش گفته بود که نمی‌تواند آن را تأیید کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن اشاره به خواص بی‌نظیر و اثرات مثبت آجیل و مغزدانه‌ها بر سلامت مغز گفت: زیاده‌روی در مصرف آجیل‌ها به ویژه تخمه‌های شور ممکن است مشکلاتی برای سلامت افراد ایجاد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوش‌گذرانی رونالدو و جورجینا روی قایق تفریحی را به همراه فرزندانش در ادامه این خبر می توانید ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

در این حکم و به عنوان تعلیق مراقبتی، سعید روستایی و جواد نوروزبیگی در ایام تعلیق موظف به 1. خودداری از فعالیت‌های مرتبط با جرم ارتکابی یا استفاده از وسائل موثر در آن در ایام تعلیق 2. خودداری از ارتباط و معاشرت با اشخاص فعال در عرصه فیلمسازی در ایام تعلیق 3. گذراندن دوره فیلمسازی با حفظ منافع ملی و اخلاقی در دانشکده صدا و سیما قم به میزان 24 ساعت در ایام تعلیق شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس معتقد است: هیچ کسی نمی‌تواند داستان گردش مالی فیترشکن‌ها را رد کند. حالا شاید روی اعداد بحث شود، اما باز هم من اعتقاد دارم گردش مالی فیلترشکن‌ها سنگین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با تمام حواشی‌ای که بر فیلم «برادران لیلا» گذشت، در نهایت سعید روستایی کارگردان این فیلم به شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح کالابرگ تفاوت‌هایی با کوپن دهه شصت دارد و بیشتر شبیه به پرداخت کمک هزینه نقدی برای خرید کالاهای اساسی است. بحث کوپن یا کالابرگ از تابستان سال 1397 و با افزایش چشمگیر قیمت کالاهای اساسی مطرح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از ضربه زدن به خودرو شاسی بلند با قمه را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته امداد امام خیمنی (ره) درباره آگهی استخدام این نهاد توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دماهای فوق العاده بالا در خلیج فارس نشان از این دارد که این منطقه در آینده غیرقابل سکونت می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق سرایداران و خدمتگزاران مدارس با گذراندن دوره‌های کارآموزی ویژه از 35 تا 50 درصد حداقل حقوق مندرج در بودجه تحت عنوان فوق‌العاده سرایداری و فوق‌العاده خدمتگزاری برخوردار می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان پرسپولیس، تراکتور را از دست داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسانی که عضو سجام هستند اما سودی دریافت نکردند می توانند سود سهام 6 دوره خود را یکجا دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور چندین وضعیت هشدار قرمز در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی، سیل و طوفان صادر کرد و به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از کتک‌کاری در ایستگاه مترو که گفته شده مامور زن حجاب‌بان است، در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.