شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید روستایی

سعید روستایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مجری صدا و سیما از رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی روی آنتن زنده درباره پرونده بابک زنجانی پرسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بابک پاک‌نیا، وکیل دادگستری از تایید حکم بدوی صادر شده برای سعید روستایی و جواد نوروز بیگی در رابطه با فیلم برادران لیلا در دادگاه تجدید نظر خبر داد. بابک پاک‌نیا، وکیل دادگستری از تایید حکم بدوی صادر شده برای سعید روستایی و جواد نوروز بیگی در رابطه با فیلم برادران لیلا در دادگاه تجدید نظر خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، بابک پاک‌نیا، وکیل دادگستری، در توئیتی نوشت:«علی رغم تقدیم لایحه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بابک پاک‌نیا، وکیل پرونده فیلم برادران لیلا از تایید حکم بدوی صادره برای سعید روستایی و جواد نوروز بیگی در دادگاه تجدید نظر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بابک پاک‌نیا، وکیل دادگستری از تایید حکم بدوی صادر شده برای سعید روستایی و جواد نوروز بیگی در رابطه با فیلم برادران لیلا در دادگاه تجدید نظر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

اصلا «برادران لیلا» در آنجا [جشنواره کن] تمام شد، ما اصلا بحثی نداشتیم گفتیم برمی‌گردند، بنشینیم راجع به اصلاحات صحبت کنیم، گفتند باشد. رفتند جشنواره کن آن اتفاقات در جشنواره افتاد. یکی از ابهامات موجود در مورد فیلم سینمایی «برادران لیلا» ساخته جنجالی سعید روستایی که قبل از حضور در جشنواره کن با اصلاحاتی از طرف شورای پروانه نمایش مواجه شده بود، تعداد و موضوع این اصلاحیه‌ها بود که حالا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد هاشمی درباره احکام قضایی صادر شده برای برخی از هنرمندان در چند ماه اخیر و تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری در این ارتباط اظهار داشت: واقعا پیگیر این مساله هستیم و قول هم گرفتیم و همچنان پیگیری می‌کنیم تا به سرانجامی برسد. وی افزود: به طور مصداقی، مساله سعید روستایی و آزاده صمدی را چندین بار پیگیری کردیم. چند مورد حکم بود که خیلی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد احکام قضایی هنرمندان گفت: واقعا پیگیر این مساله هستیم و قول هم گرفتیم و همچنان پیگیری می‌کنیم تا به سرانجامی برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که پیگیر احکام قضایی هنرمندان هستیم گفت: دغدغه محتوایی عجیبی در خانواده‌های ایرانی وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

علی عسگری کارگردان فیلم «آیه‌های زمینی» بعد از بازگشت به ایران، «تا اطلاع ثانوی» ممنوع الخروج و از فیلمسازی منع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی عسگری، کارگردان فیلم «آیه‌های زمینی» بلافاصله بعد از ورود به ایران ممنوع‌الخروج و ممنوع‌الکار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این حجم از وابستگی به مستراح در یک فیلم ایرانی دست کم سابقه نداشته است و کاراکترها حتی در کلامشان از واژه های مرتبط به پست ترین نقطه انسانی - بیت‌الخلا - استفاده می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: انجام هرگونه مصاحبه و اطلاع‌رسانی درباره پرونده‌های قضائی و اتهامات متهمان و نحوه دستگیری آنان قبل از هماهنگی با مقامات قضائی ممنوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه آفریقا عضویت گابن در این اتحادیه را به علت کودتا به حالت تعلیق درآورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار افزایش نظارت‌ها و رسیدگی ویژه به موضوع کم فروشی‌ها شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمال تبریزی کارگردان مشهور ایرانی در مصاحبه ی جدید خود با روزنامه «هم میهن» نکات جالب توجهی را درباره ی فیلم جنجالی اش «مارمولک»، سرنوشت سریال توقیف شده ی خود «سرزمین کهن» و نقش وی در واقعه ی تسخیر سفارت آمریکا مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی به اظهارات و عملکرد ابراهیم رئیسی انتقاد کرد.