شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید روستایی

سعید روستایی

وب‌گاه عصر ایران

کمال تبریزی در یک مصاحبه اظهار کرد که تصمیم گیرنده نهایی در سینما رییس سازمان سینمایی نیست.

خبرگزاری دانشجو

محمدفاضل مبهوتی، دبیر سابق شورای صنفی دانشگاه صدا و سیما، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به حواشی رسانه‌ای ایجاد شده پیرامون خبر محکومیت سعید روستایی پرداخت و گفت: طبق اخبار فراگیر منتشر شده در رسانه‌ها، آقای سعید روستایی یکی از کارگردان‌ها و فیلم نامه نویسان کشور به مجازات محکوم شده‌اند. آقای روستایی کار‌های متعددی داشتند که همواره در محافل رسانه‌ای مورد نقد و بررسی قرار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانون کارگردانان سینمای ایران معتقد است حکمی که برای سعید روستایی کارگردان فیلم "برادران لیلا" از سوی قوه قضاییه صادر شده عجیب‌ترین حکم قضائی در تاریخ سینمای ایران است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری هر جمعه در حال پخش است. سریال حیثیت گمشده مینی سریالی با موضوع درام و هیجان انگیز است که دومین سریال سجاد پهلوان‌زاده می باشد. در ادامه با بازیگران سریال حیثیت گمشده آشنا شوید.

وب‌گاه گسترش

کانون کارگردانان سینمای ایران در مورد حکم سعید روستایی کارگردان فیلم «برادران لیلا» بیانیه ای منتشر کرده و آن را «عجیبترین حکم قضائی در تاریخ سینمای ایران» خوانده است.

وب‌گاه عصر ایران

کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم صادر شده برای سعید روستایی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معدل امتحانات نهایی امسال دوازدهمی ها با 1.5 نمره کمتر نسبت به سال قبل، به 10.02 رسید. کارشناسان چه می گویند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سازمان صدا و سیما در واکنش به نقدها و مطالبی که در روزهای اخیر درباره موضوع حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده، اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی این هفته پرسپولیس از حساسیت خاصی برخوردار است و قطعا هواداران زیادی را پای تلویزیون نشانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بدنبال قطعی مکرر آب روستای داماش که بدلیل موقعیت جغرافیایی یکی از قطب‌های گردشگری و میزبانی توریست در استان گیلان است و افزایش تنش‌های اجتماعی ناشی از کم‌آبی و بی‌آبی که یکی از دلایل آن برداشت غیرقانونی کارخانه از منابع آبی روستاست

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود این که برخی کارشناسان حیات وحش اعلام کرده‌اند که پرورش شتر در روستاهای مجاور پارک ملی توران باعث انتقال زالو به آبشخورهای مشترک حیات وحش و دام اهلی در زیستگاه یوزپلنگ آسیایی شده است، اما مدیرکل محیط‌زیست سمنان، تاثیر دامداری و شترداری بر آلوده شدن این آبشخورها را رد می‌کند، اگرچه می‌پذیرد که آلودگی چشمه‌ها و آبشخورها به «زالو» به یکی از عوامل جدید تهدید حیات یوزپلنگ آسیایی تبدیل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نوجوان 16 ساله در یک موتورسازی مورد حمله وحشیانه چند نفر از دوستان خانوادگی اش با میلگرد قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با تاکید برتداوم هوای گرم طی روزهای آینده اظهار کرد: بارش‌های پاییزی در حد نرمال پیش‌بینی می‌شود اما همچنان لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدحسین حسینی در میان یک انتخاب سخت قرار گرفته است که می تواند شوک بزرگی به استقلال وارد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شریعتی نیاسر با بیان اینکه بنزین تا پایان سال گران نمی شود از سیاست های غیرقیمتی دولت برای بنزین رونمایی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 2.5 کیلوگرم تریاک به صورت بلعی در شهرستان اسفراین خبر داد.