یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سعید مرتضوی

سعید مرتضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق روایتی از آیت الله هاشمی رفسنجانی احمدی نژاد اصرار داشته است از فرودگاه امام خمینی به جمکران جاده‌ای ساخته شود که اگر امام زمان ظهور کنند و بخواهند به جمکران بروند در ترافیک و شلوغی اتوبان قم گیر نکنند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه خطاب به یک سارق گفت: پدری کردن من در حق شما برای زمانی است که وقتی از زندان بیرون می‌روید دوباره مرتکب جرم نشوید، دو بار زندان بودی و بیرون رفتی اما دوباره سرقت کردی و به زندان افتادی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریاض سلامه، رئیس بانک مرکزی لبنان که با اتهاماتی در زمینه اختلاس، پولشویی و کسب مال نامشروع مواجه است، به دلیل عدم حضورش در دادگاه برای پاسخگویی به اتهاماتش، یک دادستان فرانسوی برای وی حکم جلب صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن با احمد حکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر اول تهران گفت‌وگوی انجام داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدعلی ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند!

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» به نقل از محمدعلی ابطحی در گفت و گوی تصویری با حسین دهباشی نوشت: یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب اینها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر خاتمی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب اینها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدعلی ابطحی درباره دستگیری اش در سال 88 گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رویترز عکسی از رد خون سعید حجاریان بر سنگفرش مقابل ساختمان شورای شهر تهران پس از ترور توسط سعید عسگر در 22 اسفند 1378 را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: هر قدر هم که رسانه‌های بزرگ حکومتی و بودجه‌خوار را در اختیار داشته باشند اما عادت طعنه به رسانه‌های مستقل را نمی‌توانند ترک کنند. مثل عادت جویدن ناخن.

وب‌گاه عصر ایران

به بهانه جویان می‌توان گفت قبلا قابل درک‌تر بودید چرا که هم عطش قدرت اجرایی در کنار امکانات دیگر را داشتید و هم روزنامه‌ها موج می‌ساختند اما حالا که همه چیز دست خودتان است و مردم را از رسانه‌های داخلی به سوی تلویزیون‌های بیرونی سوق داده‌اید چرا ترک عادت نمی‌کنید؟

خبرگزاری تسنیم

باشگاه استقلال به پرداخت مطالبات دو بازیکن پیشین خود محکوم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز