چهارشنبه 6 تیر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری رقص پیمان معادی و سعید پورصمیمی در فیلم «برادران لیلا» را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منتقدان روزنامه‌های خارجی و مجلات معتبر سینمایی فیلم جدید سعید روستایی را که به عنوان نماینده ایران در بخش رقابتی هفتادوپنجمین دوره از جشنواره کن حضور دارد، تحسین کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

هفتادوپنجمین جشنواره کن از 27 اردیبهشت تا 7 خرداد برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه ددلاین در مطلبی به قلم استفانی بانبری با مروری بر داستان فیلم «برادران لیلا» این فیلم را یک تجربه غیرمنتظره و غنی توصیف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی «برادران لیلا» پس از اولین نمایش در جشنواره فیلم کن با واکنش مثبت منتقدان همراه شد.

وب‌گاه گسترش

تازه‌ترین ساخته سعید روستایی در سالن گرند لومیر کاخ جشنواره کن به نمایش گذاشته شد و پس از اکران، «پیتر بردشاو» منتقد ارشد سینمایی گاردین با دادن امتیاز بسیار خوب چهار ستاره (از پنج ستاره) روبرو شد.

وب‌گاه الف

فیلم سینمایی «برادران لیلا» پس از اولین نمایش در جشنواره فیلم کن با واکنش مثبت منتقدان همراه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید روستایی، درباره اهمیت نمایش فیلم «برادران لیلا» در جشنواره فیلم کن که به موضوع زنان می‌پردازد، گفت: «اهمیت آن از این جهت است که این موضوع به اندازه‌ای که باید در این‌جا، مورد توجه قرار می‌گیرد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید روستایی، کارگردان «برادران لیلا»، در کنار فرش قرمز این فیلم در جشنواره کن، ابراز امیدواری کرد تازه‌ترین اثرش، بازخوردهای خوبی در این رویداد سینمایی بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرشته حسینی که همراه با نوید محمدزاده به جشنواره فیلم کن رفته است، روی فرش قرمز در کنار همسرش، مقابل دوربین عکاسان ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دست اندرکاران فیلم «برادران لیلا» در میان تشویق تماشاگران وارد سالن نمایش فیلم در جشنواره کن شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیمان معادی و نوید محمدزاده، از جمله عواملِ فیلم «برادران لیلا» هستند که به مناسبت نمایش این اثر سینمایی در جشنواره کن، به فرانسه سفر کرده‌اند. عکسی از این دو بازیگر را در حال خوش و بش در کن، ببینید.

خبرگزاری دانا

اخبار جشنواره سینمایی امسال کن به دلیل حضور چند چهره شاخص ایرانی در این فستیوال در مقایسه با سال های گذشته، رنگ و بوی ایرانی به خود گرفته و شاید به همین دلیل توجهات بیشتری را به خود جلب کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن از فردا 27 اردیبهشت (17 می) کلید می‌خورد و تا 7 خرداد (28 می) در جنوب فرانسه ادامه خواهد داشت و میزبان سینماگران منتخب از سراسر جهان و چهار هزار نفر از اهالی رسانه از 75 کشور خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن از 17 تا 28 می (27 اردیبهشت تا هفت خردادماه) برگزار می‌شود و اصغر فرهادی یکی از داوران بخش مسابقه اصلی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه خبری «فرانس 24» در مطلبی به بهانه دوره هفتاد و پنجم جشنواره کن اقدام به معرفی 5 استعداد جدید در این رویداد سینمایی کرده و سعید روستایی فیلمساز جوان ایرانی نیز یکی از این چهره‌هاست