چهارشنبه 6 تیر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه فرارو

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام در کیلومتر 65 محور خور به طبس، همسر 33 ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله «حامد سلطانی» مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها در دم جان باختند.

وب‌گاه فرارو

سید محمد آقامیری: باید گوشت مورد نیاز را از محل‌های مطمئن و زیر نظر دامپزشکی خریداری کرد و گوشت تازه دام را به صورت کامل به مدت 24 ساعت در دمای صفر تا چهار درجه سانتی‌گراد نگهداری و از مصرف خام گوشت به خصوص جگر خودداری شود.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان تاکید کرد: دستورات قضائی لازم به پلیس راهور و شهرداری اهواز در راستای تسریع در رفع مشکل صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش همچنین از اختصاص 1.5 میلیون یورو اعتبار از طریق سازمان انرژی اتمی برای انجام فعالیت‌های درسی و آموزشی صلح‌آمیز هسته‌ای در مدارس هم خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پیگیری‌های حقوقی و اداری از طریق نهادهای نظارتی در موارد ترک فعل مسئولین در حوزه عفاف و حجاب که از تاریخ 16/11/1400 آغاز شده است.

وب‌گاه فرارو

استاندار خوزستان افزود: بر اساس اظهار نظر فنی تیم‌های کارشناسی متشکل از کارشناسان نظام مهندسی، شهرداری و وزارت راه و شهرسازی، سازه متروپل پایداری لازم را ندارد و پس از پایان عملیات جستجو در خصوص نحوه رفتار با باقی مانده سازه متروپل تصمیم گیری خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز پنجشنبه در توئیتی نوشت: پس از دو سال و 100 روز مقابله ملت قدرتمند ایران با کرونا و درحالی که در آمریکا و اروپا آمار تلفات بالایی گزارش می شود، ایران نخستین روز بدون فوت کرونا را تجربه کرد.

وب‌گاه فرارو

ساختمان 10 طبقه متروپل ظهر روز دوم خردادماه در آبادان فرو ریخت. دردهمین روز پس از این حادثه تاکنون 37 نفر جانباخته اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون عمران شورای عالی استان‌ها گفت: قصور در حادثه متروپل، در حوزه اجرایی و فنی بوده است و در حین اجرا، نکات فنی رعایت نشده است.

وب‌گاه فرارو

فیلم سینمایی «شب» به کارگردانی رسول صدرعاملی پنج‌شنبه، 12 خرداد ماه ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. همچنین فیلم سینمایی جدید «در مسیر باران» به کارگردانی حامد کاتبی امروز، 12 خرداد ماه ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

وب‌گاه فرارو

دبیرکل شورای‌عالی آموزش‌وپرورش گفت: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برای زبان فرانسه و آلمانی کتاب‌های درسی را هم آماده کرده است.

وب‌گاه فرارو

جزئیات زمانبندی و تعداد سوالات کنکور سراسری 1401 منتشر شد. کنکور 1401 از صبح چهارشنبه 8 تیرماه آغاز می شود و آخرین نوبت آزمون در صبح شنبه 11 تیرماه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر و محدوده زیباشهر بیان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل کلاک نیمه‌سنگین است.

وب‌گاه فرارو

قطعاً با توجه به گرانی‌ها و تورم شدیدی که سیاست جراحی اقتصادی دولت ایجاد کرده، سفره بازنشستگان با افزایش رقمی در حدود 10 درصد که مدنظر دولت است، خالی‌تر از قبل خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

نوشیدنی‌های کافئین‌دار مانند قهوه و نوشابه‌ها فشار خون را افزایش می‌دهند و باید در حد اعتدال مصرف شوند. می‌توانید به جای آنها از انواع چای و دم کردنی‌های گیاهی یا دوغ بدون نمک استفاده کنید.