یک‌شنبه 27 خرداد 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه 55 آنلاین

سعید پورصمیمی به خبر تعرض به کتایون ریاحی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کسانی که به فکر حفظ وضعیت موجود هستند نباید وارد یک جنبش افشاگرانه شوند. این چیزی است که در جنبش «من هم» ایران رعایت نشد و آن را ابتر گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از امضاکنندگان بیانیه زنان سینماگر علیه تعرض توسط آقایان پس از نام بردن کتایون ریاحی از یکی از بازیگران مرد سینمای ایران به عنوان متعرض، گفت این نام بردن، دشمن درست کردن و ره به خطا بردن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمید فرخ نژاد با اشاره به افشاگری کتایون ریاحی در یک استوری نوشت: متهم با محکوم تفاوت دارد، هر حرکتی اگر قانون‌مند نباشد منجر به فساد می‌شود.

خبرگزاری دانا

اقدامی علیه ایران مانند ساخت فیلم یا یک مصاحبه به عنوان یک فرد شناخته شده و مشهور کافی است تا بتوان در جشنواره‌های بین المللی جایزه دریافت کرد و این همه حقیقتی است که باید مردم راجع به سلبریتی‌ها بدانند. در همین راستا علت اهدای جایزه بهترین بازیگر زن به زر امیرابراهیمی به خاطر بازی در یک فیلم ضداسلامی بعد از سال‌ها خانه نشینی و یا اظهارات مضحکانه ترانه علیدوستی علیه ایران در گفتگو با...

وب‌گاه الف

غرب «فیلم سیاه از ایران» را برای توجیه تحریم‌های ظالمانه علیه سفره و سلامت مردم ایران نیاز دارد و برای آن فرش قرمز پهن می‌کند. بازیگر باید ایرانی و با یک سابقه «قابل توجه» باشد! کارگردان باید در «وطن‌فروشی» قسم خورده باشد. داوری باید درس وطن‌فروشی را قبلاً پس داده باشد. بازیگرانی که روی آنتن تلویزیون شهره شدند باید با تبریک به جایزه‌بگیران، بخشی از این جورچین وطن‌فروشی باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پانته‌آ بهرام با انتشار پستی در اینستاگرام خود گفت: تعرض با تجاوز فرق دارد. قرار نبود ما اسم ببریم. این جنبش ما ممکن است به ضد خودش تبدیل شود. انتقاد و آسیب رسم ما نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانا

اختتامیه هفتاد و پنجمین جشنواره سینمایی «کن» در حالی دیشب با معرفی برگزیدگان به پایان رسید که حواشی حضور سینماگران ایرانی در این فستیوال اروپایی، در فضای مجازی و رسانه ها با انتقادات و عصبانیت بسیاری همراه بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

سعید پورصمیمی به یک بازیگر دیگر تجاوز کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

تعرض سعید پورصمیمی به کتایون ریاحی در 25 سال پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لادن طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون آن‌چه را کتایون ریاحی درخصوص مورد تعرض قرار گرفتن در سینمای ایران مطرح کرد، تایید کرد.

خبرگزاری دانا

در حاشیه اختتامیه جشنواره سینمایی کن باز هم به مانند معمول سینماگران ایرانی به جای اینکه صدای ملت باشند، در سیاه نمایی از ایران و جامعه ایرانی سنگ تمام گذاشته اند!

وب‌گاه 55 آنلاین

کتایون ریحانی دیروز در اقدامی جنجالی به تعرض جنسی خود اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کتایون ریاحی عکسی از خود در زمان تعرض آقای بازیگر به او، در اینستاگرامش منتشر کرد.