چهارشنبه 6 تیر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه عصر ایران

شبکه خبری «فرانس 24» در مطلبی به بهانه دوره هفتاد و پنجم جشنواره کن اقدام به معرفی 5 استعداد جدید در این رویداد سینمایی کرده و سعید روستایی فیلمساز جوان ایرانی نیز یکی از این چهره‌هاست

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «فرانس 24» در فاصله چند روز مانده به آغاز دوره جدید جشنواره کن، 5 استعداد جدید امسال این رویداد سینمایی را معرفی کرد که از جمله آن‌ها، سعید روستایی کارگردان فیلم سینمایی «برادران لیلا» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی با بازی بازیگرانی چون ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در پنج نوبت روی پرده می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن از 17 تا 28 می (27 اردیبهشت تا هفت خردادماه) برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک کارشناس سینما با اشاره به مشخص نبودن جزئیات فیلم «برادران لیلا»، ساخته سعید روستایی، می‌گوید با توجه به این که «برادران لیلا» به جشنواره فیلم کن راه یافته، اگر نتواند برای اکران در کشور مجوز بگیرد یا بخش‌هایی از آن حذف شود، تبعات بدی برای سینمای ایران خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای صدور پروانه ساخت سینمایی در جلسه اخیر با تولید سه فیلم‌نامه «چیزهایی که می‌کُشی»، «شال آبی» و «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» موافقت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرهیختگان نوشت: فیلم سعید روستایی هنوز پروانه نمایش داخلی نگرفته و اصولا هیچ کسی از مسئولان وزارت ارشاد هم آن را ندیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سعید روستایی از برنامه‌ریزی برای اکران فیلم «برادران لیلا» بلافاصله بعد از جشنواره کن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین عکس از پیمان معادی بازیگر فیلم سینمایی «برادران لیلا»، اثر راه‌یافته به بخش رقابتی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، در نقش منوچهر برادر لیلا با بازی ترانه علیدوستی، منتشر شد. پیش‌تر عکس‌هایی از نوید محمدزاده در نقش علیرضا و محمد علیمحمدی در نقش فرهاد، دیگر برادران لیلا منتشر شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اکبر یادگاری، هنرمند حوزه تئاتر، نقاش، نویسنده و شاعر ایرانی بر اثر ایجاد لخته خون در بدنش، در 71 سالگی در آلمان درگذشت و در شهر کلن به خاک سپرده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین عکس از محمد علیمحمدی، بازیگر فیلم سینمایی «برادران لیلا»، اثر راه‌یافته به بخش رقابتی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، در نقش فرهاد برادر لیلا با بازی ترانه علیدوستی، منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین عکس از نوید محمدزاده در فیلم سینمایی «برادران لیلا»، منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید روستایی، با به اشتراک گذاشتن عکسی صمیمی از خودش در کنار سعید پورصمیمی، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که در «برادران لیلا» نقش‌آفرینی کرده است، از تلاش برای نمایش این فیلم پس از شرکت در جشنواره کن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین عکس از نوید محمدزاده بازیگر فیلم سینمایی «برادران لیلا»، اثر راه‌یافته به بخش رقابتی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، در نقش علیرضا برادر لیلا با بازی ترانه علیدوستی، منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به کاندیداتوری یک فیلم ایرانی در بخش اصلی جشنواره کن واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلم «برادران لیلا» با بازی ترانه علیدوستی به جشنواره فیلم کن 2022 راه یافت.