چهارشنبه 6 تیر 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه فرارو

محمدرضا قدیرزاده، کارشناس درمانگر و پژوهشگر حوزه اعتیاد معتقد است: «براساس گزارش‌ها کنکور و فصل امتحانات عامل افزایش 50درصدی مصرف ریتالین است و براساس نتایج یک مطالعه روی دانشجویان ایرانی، از هر 10دانشجو، 6نفر سابقه مصرف ریتالین دارند.»

خبرگزاری تسنیم

مسعود فراستی با انتشار مطلبی در صفحه مجازی‌اش به نقد جایزه‌ای که فیلم سعید روستایی در حاشیه جشنواره کن دریافت کرده است، پرداخت.

وب‌گاه فرارو

تلاش برای حفظ ارتباط بین تالاب و خلیج گرگان با میانکاله پروژه‌ای است که در صورت اجرای فنی و دقیق می‌تواند به حفظ تالاب میانکاله کمک کند، اما با دخالت و نفوذ، به‌سمت و سوی پروژه اقتصادی و گردشگری پیش رفته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سعید پورصمیمی از بازیگران باتجربه سینما و تئاتر است.

وب‌گاه فرارو

سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: من در 26 سال گذشته در بزرگ‌ترین حوادث کشور حضور داشته‌ام. از زلزله بم و کرمان گرفته تا آوار ساختمان پلاسکو و ساختمانی در سعادت‌آباد و... حضور داشته‌ام، اما این مورد عجیب بود و همان حالتی که در پلاسکو به من دست داد اینجا هم اتفاق افتاد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص سرقت اخیر رخ داده در خانی آباد گفت: دو سارق مسلح طلا فروشی محله خانی آباد تهران لحظاتی پس از سرقت دستگیر شدند. از سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاش و 43 تیر جنگی کشف و ضبط شد.

وب‌گاه فرارو

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 3 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت با ارسال تجهیزات لازم پشتوانه مناسبی برای عملیات آواربرداری در حادثه متروپل داشت گفت: تلاش می‌شود عملیات جست و جو در متروپل تا امروز به پایان برسد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ دوم حمید افرامن گفت: راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 به دلیل حرکات مخاطره‌آمیز و نداشتن تعادل روانی در حین تردد توسط عوامل گشت یگان امداد شیراز با دستور ایست مواجه شدند، اما به این موضوع توجه نکرده و حتی قصد زیرگرفتن ماموران را نیز داشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

زمین لرزه‌ای بزرگی 4.5 ریشتری جناح در غرب هرمزگان را در ساعت 12:19:59 در عمق 20 کیلومتری از سطح زمین لرزاند.

وب‌گاه فرارو

حیدری گفت: اپیدمی‌های مختلف در کشور همسایه شرقی مانند سرخک رخ داده اند که به دلیل رفت و آمد‌های مکرر، سیستم بهداشتی در تمام مناطق فعال شده و واکسیناسیون با همکاری وزارت کشور دنبال می‌شود. در حال حاضر واکسن‌هایی مانند فلج اطفال و سرخک برای اتباع خارجی تزریق شده است.

خبرگزاری دانا

با انصراف و اعتراض برخی چهره های شاخص جنبش «زنان سینماگر علیه آزار جنسی» از ادامه همراهی، به نظر می‌رسد جنبش‌هایی از این دست به جای فریادهای احساسی باید در چارچوب قانون و حرفه‌ای تر عمل کنند تا دچار انحراف نشوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صحبت‌های پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار 16 ساله سعید پورصمیمی از قول این بازیگر با سابقه در مورد اتهام تعرض به کتایون ریاحی را می بینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پریزاد سیف، کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار 16 ساله سعید پورصمیمی از قول این بازیگر با سابقه راجع به اتهام تعرض به کتایون ریاحی توضیحاتی را بیان می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

صحبت‌های پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار 16 ساله سعید پورصمیمی از قول این بازیگر با سابقه راجع به اتهام تعرض به کتایون ریاحی توضیحاتی را بیان می‌کند.