دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی و در مقصد دوم سفرش به منطقه و پس از سفر به دوحه وارد مسقط پایتخت عمان شد. علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مجتبی بنی اسدزاده مشاور وزیر امور خارجه و ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امیرعبداللهیان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امرو خارجه ایران وارد مسقط پایتخت سلطنت عمان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان وارد مسقط پایتخت سلطنت عمان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایران در ادامه سفر منطقه‌ای خود به عمان رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه کشور در ادامه سفر منطقه‌ای خود عازم عمان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعبداللهیان راهی مسقط پایتخت عمان شد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان دیدارهای رسمی دوجانبه خود در قطر، دوحه را به مقصد مسقط پایتخت سلطنت عمان ترک کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالیرتبه قطر به منظور دیدار با مقامات عمان دوحه را به مقصد مسقط ترک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امارات روز گذشته میزبان جلسه ای بین علی باقری کنی و همتایان او در ترویکای اروپایی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امورخارجه در ارتباط با روند آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران و اخبار منتشر شده گفت: این موضوع به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار ما قرار دارد و پیگیری‌های ما از طرق مختلف در این زمینه ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس این رتبه بندی، در سطح جهان نیز پاکستان ارزانترین کشور از حیث هزینه های زندگی است و که هزینه ماهیانه در آن 294 دلار است و پس از این کشور سریلانکا با316 دلار و نپال با 385 دلار در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مواضع حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در برخورد با مسائل بین الملل که همواره موجب نگرانی سران رژیم صهیونیستی شده است بار دیگر و در دیدار سلطان عمان با معظم له باعث افزایش نگرانی مقامات رژیم اسرائیل شد.

وب‌گاه عصر ایران

به نوشته آکسیوس، برت مک گورک مشاور بایدن در تاریخ 8 می (3 هفته پیش) سفری بی سروصدا و مخفیانه به عمان داشته تا درباره موضوعات مربوط به توافق با ایران با مقامات عمانی گفتگو کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان درباره سفر سلطان عمان به ایران نوشت: سفر جناب سلطان عمان به تهران گام مهم جدیدی در مسیر تحکیم همکاری‌های راهبردی دو کشور ایران و عمان بود. وی افزود: سیاست همسایگی دولت سیزدهم، مبتنی بر راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و گسترش و تقویت روابط با همسایگان و کشور‌های منطقه با جدیت به پیش می‌رود. سلطان عمان...