یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفرای کشورهای ایران و عربستان در دیداری که با یکدیگر داشتند درباره آخرین مسائل دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی و گفت وگو کردند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بنادر با اشاره برخورد نفتکش ریچموند ویجر با شناور ایرانی و مصدومیت شدید خدمه کشتی ایرانی از فرار این شناور به آبهای سرزمینی عمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

نفتکش تانکر ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین بین المللی دریایی و هشدارها و اخطارهای ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آبهای عمان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نفتکش ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی و هشدار‌ها و اخطار‌های ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آب‌های عمان و متواری شد.

وب‌گاه عصر ایران

نفتکش تانکر ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی وارد آبهای عمان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفتکش تانکر ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین بین المللی دریایی و اخطارهای ناو نیروی دریایی ارتش به راه خود ادامه و وارد آبهای سرزمینی عمان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ادامه گمانه‌زنی ها درباره فراز و فرودها برجام، صحبت‌ها از توافق غیرمکتوب احتمالی میان ایران و آمریکا است که هیچ کدام از طرفین آن را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند.

خبرگزاری مهر

در ادامه گمانه زنی ها درباره فراز وفرودها برجام، صحبت ها از توافق غیرمکتوب احتمالی میان ایران و آمریکا است که هیچ کدام از طرفین آن را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

مسقط - ایرنا - ایران همچنان شراکت و همکاری با سلطنت عمان را در راس سیاست‌های خود قرار داده و مسقط را شریکی محترم و میانجی‌ای قابل اعتماد می‌داند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان بعد از دیدار با همتای عمانی خود درباره رایزنی‌های انجام شده گفت: گفتگو‌های مهم و سازنده‌ای با همکارم آقای بدرالبوسعیدی، وزیر محترم امور خارجه سلطنت عمان داشتم. قبل از هر چیز در خصوص توافقات روسای دو کشور به ویژه در سفر اخیر جناب سلطان عمان به تهران و توافقات با رئیس جمهور محترم و پیگیری این توافقات...

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان با همتای عمانی خود دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر خود به سلطنت عمان، با همتای عمانی خود السید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر خارجه خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد. پیش از این نیز امیرعبداللهیان با سلطان بن محمد النعمانی، وزیر مکتب سلطانی عمان دیدار و گفتگو کرده بود. موضوعات دوجانبه، پیگیری نتایج سفر اخیر سلطان عمان به تهران و نیز تحولات منطقه‌ای...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مسقط حضور دارد امروز با همتای عمانی دیدار کرد و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به گفت‌وگو پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عمان به این کشور سفر کرده، امروز با وزیر مکتب سلطانی عمان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد عبدالسلام، مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن سه‌شنبه شب با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط دیدار و گفتگو کرد. عبدالسلام در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های معنوی جمهوری اسلامی ایران از ملت یمن و تلاش‌های ایران برای پایان بخشیدن به رنج‌های بی‌شمار مردم این کشور، گزارشی از آخرین وضعیت بحران...