چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز سرلشکر باقری با فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مطر بن سالم البلوشی فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان صبح امروز با حضور در محل ستادکل نیرو‌های مسلح با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان دیدار کرد. این دیدار در راستای توسعه مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور در سطح منطقه صورت گرفت. فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان که به دعوت رسمی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان صبح امروز با رئیس ستادکل نیروهای مسلح دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سومین روز از حضور هیات ایرانی به ریاست رئیس‌جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به دیدار و گفت‌وگو با مقامات خارجی و همتایان خود از کشورهای مختلف پرداخت. امیرعبداللهیان که به منظور شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، بامداد چهارشنبه در حاشیه این اجلاس با جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد. در این ملاقات طرفین به مرور آخرین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه عمان ضمن استقبال از تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی، ابراز امیدواری کرد که این اقدامات مثبت که موجب حفظ ثبات منطقه می‌شود، ادامه یابد. فارس نوشت: وزارت خارجه عمان ضمن استقبال از تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی، ابراز امیدواری کرد که این اقدامات مثبت که موجب حفظ ثبات منطقه می‌شود، ادامه یابد. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت خارجه عمان سه‌شنبه شب (19 سپتامبر) با انتشار بیانیه‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه عمان ضمن استقبال از تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی، ابراز امیدواری کرد که این اقدامات مثبت که موجب حفظ ثبات منطقه می‌شود، ادامه یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفت‌وگو پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر قطر در خصوص توافق تبادل زندانی ایران و آمریکا و آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران گفت «نمی‌توانم ادعا کنم که این (توافق) به توافق هسته‌ای منتهی می‌شود، اما قطعاً به فضای بهتر منتهی خواهد شد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی زمینی ارتش عمان، صبح امروز (دوشنبه) به ایران سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین نشست مشترک کنسولی ایران و سلطنت عمان در وزارت امور خارجه برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای عمانی خود بر آمادگی ایران برای نهایی کردن مفاد سند راهبردی همکاری‌های جامع دو کشور تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان عصر شنبه درباره موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تلفنی گفتگو کردند.