یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سلطنت عمان

سلطنت عمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه عمان که در این سال‌ها از کشورش به عنوان میانجی در مناسبات ایران با دیگر کشورها یاد می‌شود، دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده به تهران آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر خارجه عمان در دیدار با همتای ایرانی در تهران از روند رو به رشد روابط با جمهوری اسلامی ایران ابراز خرسندی کرد و روابط 2 کشور را الگو و مثال‌زدنی خواند.

وب‌گاه منیبان

وزیر امور خارجه سلطنت عمان عصر دوشنبه در راس هیأتی دیپلماتیک به تهران سفر کرد و با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور خارجه کشورمان در ملاقات با همتای عمانی خود، از روند رو به گسترش روابط دو کشور برادر و همسایه ابراز خرسندی کرد و ارتقای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف را نشانه عمق روابط دو کشور دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه از عمان به عنوان دوست بسیار نزدیک ایران در منطقه یاد کرد و ارتقای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف را نشانه عمق روابط دو کشور دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از عمان به عنوان دوست بسیار نزدیک ایران در منطقه یاد کرد و ارتقای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف را نشانه عمق روابط دو کشور دانست.

وب‌گاه الف

سفیر ایران در عمان گفت: مشورت، گفت‌وگو، مشارکت و همکاری، اصول پایدار در روابط ممتاز میان جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی نجفی در صفحه توییتر خود به سفر امروز وزیر امور خارجه عمان به تهران و دیدار و رایزنی‌اش با حسین امیرعبداللهیان واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه گفت: توضیحات روسیه را کافی نمی‌دانیم و تکرار این رویه و مداخله روسیه و یا هر طرف دیگری در مسائل مربوط به تمامیت ارضی ایران را برنمی‌تابیم.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در جریان نشست خبری با همتای خود از سلطنت عمان گفت: روز گذشته از کانال‌های دیپلماتیک توضیحاتی از مقامات روسیه دریافت کردیم. ما این توضیحات را کافی نمی‌دانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان که به تهران سفر کرده، عصر امروز (دوشنبه) 26 تیرماه در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود قرار گرفت. پس از آن وزرای خارجه به گفتگو نشستند. این سومین سفر وزیر خارجه عمان به تهران در دولت سیزدهم است. وزیر خارجه عمان 28 آبان 1401 و اسفند 1400 نیز...

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه عمان در نشست مشترک خبری با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران را کشور دوم خودمان می‌دانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه عمان به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران آمد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه عمان به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران می‌آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیران ایران و عربستان در عمان با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.