چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

دستیار و مشارو فرمانده کل قوا گفت: در انتخابات کسی را انتخاب کنید که مدیریت اجرایی کشور را بلد باشد و مشکلات مردم را حل کند چراکه ما افراد با مبانی مذهبی و دانشگاهی بسیار داریم ولی کاربلد نیستند؛ همچنین مراقب باشید دو قطبی‌سازی نشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی در مراسم گرامیداشت شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) و شهدای پادگان حضرت ولی عصر (عج) که در حسینه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: از برگزارکنندگان این برنامه معنوی و انقلابی که به یاد شهید عالی مقام سرلشکر پاسدار محمد بروجردی، مسیح کردستان برگزار شده است، تشکر می‌کنم. وی گفت: ما و شما با خدا و پیامبرش...

وب‌گاه فرارو

معاون بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت ارشاد گفت: «ایرانی‌ها به‌طور متوسط روزانه 18 تا 30 دقیقه مطالعه می‌کنند، اما 95 دقیقه بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند.»

وب‌گاه ورزش سه

برادر وحید امیری حرفهای جالبی بعد از قهرمانی در لیگ یک دارد: دبیر فلسفه و منطق که هرروز سر کلاس می‌رود و البته درس را اولویت زندگی خود قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کردستان از حذف صدور اسناد ترک‌برگ خبر داد و گفت: در معاملات جدید مردم اسناد الکترونیکی تحویل می‌گیرند.

وب‌گاه الف

سد قشلاق سنندج با گذشت 80 روز از سال همچنان در این فصل خردادماه در حال سرریز بوده و با سرریز 7 سد دیگر، تنش آبی در استان کردستان رفع شده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از امروز تا آخر هفته هوای استان غبارآلود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی طی 2 هفته پایانی خرداد سال جاری مجموعه کنسرت‌هایی را در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران سرزمینی مملو از آثار تاریخی، فرهنگی و اماکن طبیعی است که 26 اثر آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو روز رقابت قهرمانان و رانندگان سراسر کشور در پیست اتومبیلرانی دهکده ساحلی چی‌چست، مسابقه کشوری اتومبیلرانی درگ (شتاب) به میزبانی استان آذربایجان‌غربی در ارومیه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دانشگاه پیام نور کردستان از تمدید پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد تا 20 خرداد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دانشگاه پیام نور کردستان از تمدید پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد تا 20 خرداد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسافران یک تراموا در روسیه از واگن به بیرون پرت شدند. مسافران یک تراموا در روسیه از واگن به بیرون پرت شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ خارج‌شدن یک تراموا از کنترل در روسیه سبب پرتاب‌شدن تعدادی از مسافرین آن به کف اتوبان مجاور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه ایرانی، بیش از هر زمان دیگری به دنبال نان است و اوضاع و احوال معیشتی چنان اهمیتی پیدا کرده که کوبیدن بر سنج دلاریاب همستر را ترجیح می‌دهند بر پیگیری اخبار انتخابات.