چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری مهر

به‌محض اینکه آن‌رزمنده به حاج‌احمد نزدیک شد، حاج‌احمد یکی خواباند در گوش او. سیلی بسیار محکمی زد که این‌بنده خدا پرت شد به عقب. طرف عصبانی شد و گفت: چرا می‌زنی؟ این به امام فحش داد.

خبرگزاری مهر

نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 تیر در 408 شهر کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با لباس های محلی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عده‌ای خودتحقیر می‌گویند دشمن نخواست ایران را اذیت کند، گفت: آقایان می‌خواستند آب خوردن ملت را به برجام وFATF گره بزنند.

خبرگزاری مهر

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم کمپین انتخاباتی در جمع حامیانش در سالن آزادی سنندج حضور یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عده‌ای خودتحقیر می‌گویند دشمن نخواست ایران را اذیت کند، گفت: آقایان می‌خواستند آب خوردن ملت را به برجام وFATF گره بزنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: روسیه در کنار شما سالانه بیش از 11 میلیارد دلار محصولات کشاورزی و صیفی جات وارد می کرد که عمدتا از اروپا بود امروز اروپا روسیه را تحریم کرده و یک بازار 11 میلیارد دلاری به روی شما باز شده و باید کردستان سهم خود را از این بازار بگیرد.

خبرگزاری مهر

کردستان - در این ویدیو ورود جلیلی به جمع هوادارانش در سنندج با لباس کردی را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه الف

به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد شهادت حاج احمد متوسلیان، بخشی از خاطرات سردار حاج عباس برقی ساوه‌ای را برایتان برگزیده‌ایم.

خبرگزاری مهر

سنندج - سعید جلیلی هم اکنون وارد سالن آزادی سنندج شد و بین هوادارانش حضور یافت.

خبرگزاری مهر

کرمانشاه - «سعید جلیلی» به مقام شامخ شهدای سنندج ادای احترام کرد.

خبرگزاری مهر

سنندج_ سعید جلیلی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن آزادی سنندج بین مردم حضور یافت ومورد استقبال قرار گرفت و گفت: هر یک از مذاهب برای ایران یک فرصت است.

خبرگزاری تسنیم

در دولت سیزدهم به 1500 روستای جدید آبرسانی شده و شاخص بهره مندی روستا‌ها به آب شرب از 76 درصد به 79.4 درصد ارتقا یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی، نامزد راه یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح روز سه‌شنبه سیزدهم تیرماه و در آخرین روز از تبلیغات رسمی نامزد‌ها به منظور شرکت در اجتماع هواداران خود وارد کرمانشاه شد. جلیلی پس از ورود به فرودگاه با استقبال حامیان خود به سمت محل اصلی سخنرانی‌اش در کرمانشاه مشایعت شد. این نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات ریاست...