چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه سینما شهر از آغاز به کار گروه سینمایی فرهنگ با 5 فیلم 23 سینما خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ مجمع جهانی قادمون همایش مجازی غدیر، ولایت، وحدت را با سخنرانی شخصیت‌های برحسته سیاسی و بین المللی از طریق فضای مجازی برگزار می‌کند. بر اساس اطلاعیه‌ای که این مجمع منتشر کرده است قرار است سخنرانان و اندیشمندانی از اقصی نقاط جهان به ایراد سخنرانی بپردازند. از جمله سخنرانان این همایش می‌توان به شیخ عبدالله صالح، معاون دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین، ماموستا...

وب‌گاه الف

مستند «مستانه شو» که به مرور زندگی مسعود پزشکیان و کارنامه وی می‌پرداخت با نمایش صحنه‌هایی از سخنرانی وی در مجلس آغاز شد و با مرور خاطراتش در دوران دفاع مقدس ادامه یافت. این مستند نیم‌نگاهی به انتخاب پزشکیان به عنوان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و دیدارهای تبلیغاتی وی در چند روز اخیر در شهرهای مختلف کشور داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن آرمین بیان کرد: کوچکترین اتهامی نتوانستند به مسعود پزشکیان بچسبانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته نهادهای مالی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان درباره بازار سرمایه اطلاعیه ای را منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ظاهرا فرمان مقابله میدانی و فیزیکی با کمپین اصلاحات برای برهم زدن نشست های ارتباطی پزشکیان و سایر افراد تاثیرگذار این طیف مانند ظریف و آذری جهرمی صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتل شهروند سنندجی در عملیات پلیس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان امروز در دومین سفر استانی خود بعد از کردستان به شهر شیراز رفت. تصاویری از دختر شیرازی ها در استقبال از پزشکیان فراگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، مسعود پزشکیان امروز در دومین سفر استانی خود بعد از کردستان به شهر شیراز رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان رنگ ستاد انتخاباتی اش را اعلام کرد مسعود پزشکیان رنگ ستاد انتخاباتی اش را اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، مسعود پزشکیان رنگ آبی فیروزه ای را به عنوان رنگ ستاد انتخاباتی اش اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«با توجه به شرایط موجود کشور و احتمال روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و ضرورت وجود یک رئیس‌جمهور عاقل و باتدبیر در ایران که بتواند در سیاست خارجی توازن میان غرب و شرق ایجاد نماید، از نظر اینجانب آقای مسعود پزشکیان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری است.» علی مطهری با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود از مسعود پزشکیان را اعلام کرد. متن کامل بیانیه علی مطهری را بخوانید:

وب‌گاه عرشه آنلاین

مادر آذری جهرمی از پزشکیان پرسید: آقای پزشکیان می‌تونی همانطور که بعد از فوت همسرت پای بچه‌هات موندی، پای مردم ایران هم بمونی؟ مادر آذری جهرمی از پزشکیان پرسید: آقای پزشکیان می‌تونی همانطور که بعد از فوت همسرت پای بچه‌هات موندی، پای مردم ایران هم بمونی؟ به گزارش عرشه آنلاین محمدجواد آذری جهرمی نوشت:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایی باز از میزان استقبال اهالی سنندج استان کردستان از مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403 در جمع مردم سنندج گفت: اینکه عده‌ای در تحریم نفت را چگونه فروخته، پول را چگونه وارد و آن پول کجا می‌رود؟! وقتی غیرشفاف می‌کنیم عده‌ای آقازاده تیلیاردر می‌شوند و سرمایه این مملکت را در این هوای آلوده می‌برند ما هوا را شفاف خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه 2 تیر 1403 با سفر به شهر سنندج در اجتماع هوادارانش سخنرانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان در بدو ورود به کردستان در فرودگاه سنندج به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مسعود پزشکیان که برای تبلیغات انتخاباتی به سنندج سفر کرده به سوالی درباره ماندن یا انصرافش از انتخابات پاسخ داد. به گزارش عرشه آنلاین، مسعود پزشکیان در بدو ورود به کردستان در فرودگاه سنندج به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.