چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

عقابی که پیشتر زخمی شده بود پس از نگهداری و طی مراحل درمان توسط دوستداران محیط زیست به زیستگاه خود بازگشت. جمعی از فعالین محیط زیست در کردستان از شهر‌های کامیاران، دهگلان، سقز، جوانرود و سنندج با همراهی مردم روستای دیوزناو یک عقاب ر ا که زخمی شده بود پس از درمان در ارتفاعات کوهستانی شاهو آزاد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی از فرود اضطراری پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت همچنین 50 هزار بشکه به ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 52 هزار هکتار زمین در بخش شهری و شهرک‌ها تامین شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه دشتستان گفت: با وجود محرومیت‌ها و مشکلات متعدد زیرساختی در مناطق غیربرخوردار واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس خیانت و ظلم در حق مردم مناطق جنوب است.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید برای 99 درصد روستاهای بالای 20 خانوار اینترنت سیار تأمین کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: سال گذشته 50 هزار دانش آموز در قالب طرح ایران دیجیتال آموزش دیدند که امسال تعداد آنان به 300 هزار نفر می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

نشت گاز ال. پی. جی در یک کارگاه موجب انفجار شدید و آتش‌سوزی در روستای آساوله سنندج شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعاتی قبل، انفجار گاز مایع در یک کارگاه ضایعاتی واقع در شهرک آساوله حادثه آفرید. پاسی از یکشنبه شب نگذشته بود که صدای انفجاری مهیب در این منطقه باعث ایجاد رعب و وحشت مردم این منطقه شد. نشت و انفجار شدید گاز در یک کارگاه باعث وقوع آتش‌سوزی در آساوله سنندج شد. نشت گاز ال. پی. جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز امشب در یک کارگاه موجب انفجار شدید و وقوع آتش‌سوزی در روستای آساوله...

وب‌گاه فرارو

پس از 9 سال وقفه سرانجام نخستین گروه از عمره‌گزاران ایرانی در قالب دو کاروان 85 نفره (170نفر) بامداد دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه 1403، با بدرقه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در ایران و جمعی از کارکنان این سفارتخانه، مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرودگاه و سازمان هواپیمایی، رهسپار مدینه منوره شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آرمان بنفشی» جوان 36 ساله کردستانی پس از نجات جان چهار نفر گرفتار در چاه، متاسفانه خودش گرفتار شد و جانش را از دست داد.

وب‌گاه الف

«آرمان بنفشی» جوان 36 ساله سنندجی بعد از نجات جان چهار نفر گرفتار در چاه، متاسفانه خودش جانش را از دست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«آرمان بنفشی» جوان 36 ساله کردستانی پس از نجات جان چهار نفر گرفتار در چاه، متاسفانه خودش گرفتار شد و جانش را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات لیگ باشگاهای سپک تاکرا کشور با حضور سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی افتتاح شد.