چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم، اعضای این فراکسیون مشخص شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی 211 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم که به عضویت فراکسیون انقلاب اسلامی درآمدند اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علاءالدین بروجردی، رئیس فراکسیون مستقلین، با تکیه بر جایگاه رئیس سنی مجلس دوازدهم، شروع به کار رسمی این دوره پارلمان را با نواختن زنگ اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

علاءالدین بروجردی منتخب مردم لار در مجلس دوازدهم به عنوان رئیس سِنی این دوره مجلس تعیین شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار گاز در آبدانان ایلام باعث تخریب یک منزل مسکونی و فوت دو نفر شد. انفجار گاز در آبدانان ایلام باعث تخریب یک منزل مسکونی و فوت دو نفر شد. به گزارش عرشه آنلاین، به دنبال حفر کانال و برخورد دستگاه حفاری با لوله گاز شهری در خیابان امامزاده سید صفی الدین محمد شهر آبدانان 2 کشته و 2 زخمی بر جای ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از فرود اضطراری فوکر100 هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه اردبیل خبر داد گفت: مسافرین این پرواز با استفاده از اتوبوس راهی تبریز شدند. مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از فرود اضطراری فوکر100 هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه اردبیل خبر داد گفت: مسافرین این پرواز با استفاده از اتوبوس راهی تبریز شدند. محمد قصابی روز شنبه اظهار کرد: شب گذشته پرواز تهران - تبریز...

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از سارق به تعداد 15 فقره سرقت خانه باغ و 6 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در سنندج اعتراف کرد، گفت: متهم به همراه پرونده، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوزکآیین تشییع پیکر شهید سیدمهدی موسوی، سرتیم حفاظت رئیس‌جمهوری دقایقی پیش آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از پانصد نفر از نمایندگان ادوار و منتخب شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پرواز تهران کرمان به علت دید کم حاصل از گرد و خاک به ناچار در یزد فرود آمد. پرواز تهران کرمان به علت دید کم حاصل از گرد و خاک به ناچار در یزد فرود آمد. بنابر اعلام روابط عمومی فرودگاه‌های استان کرمان پرواز شماره 4023 متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس با هواپیمای ایرباس 320به علت وجود گرد خاک و کمی دید (حدود 800متر) برابر درخواست خلبان از 30 مایلی شمال غربی فرودگاه بین المللی کرمان در ساعت...

خبرگزاری تسنیم

مقایسه عملکرد اقتصادی سه‌ساله دولت سیزدهم در مقایسه با سه سال آخر دولت دوازدهم، نشان میدهد تحولات چشم گیری در خصوص رشد اقتصادی، انضباط پولی و بودجه ای، ثبات بازار و سیاستهای رفاهی کار رخ داده است.