چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های لیگ برتر سبک تاکرا با حضور مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی افتتاح شد.

وب‌گاه گسترش

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، در خصوص افزایش تعرفه پرستاری در مناطق مرزی و کم برخوردار خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

جام برترین‌های دارت کشور و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر و راهیابی 12 دارتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان مردان و زنان در سنندج به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای کادر فنی تیم ملی دارت ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای کادر فنی تیم ملی دارت ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جمع زیادی از مردم اقصی نقاط کشور، روز جمعه در دومین جشنواره هزار دف که در روستای پالنگان کردستان برگزار شد، حضور یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه 29 فروردین ماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه 29 فروردین ماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

فصل جدید مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه 29 فروردین روی آنتن شبکه دو می‌رود.

وب‌گاه فرارو

حسن جعفری گفت: مطابق نوتام (هشدار پروازی) همه پرواز‌های دیروز، 26 فروردین ماه، فرودگاه‌های امام‌خمینی (ره) و مهرآباد تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، تبریز، اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، ایلام، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول لغو شده بود.

وب‌گاه فرارو

تب مالت از جمله بیماری مشترک بین انسان و حیوان محسوب می‌شود که به دلیل وجود علایم مشترک با برخی بیماری‌ها به ویژه سرماخوردگی به بیماری هزار چهره معروف شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد 10 شهر کشور تا صبح فردا، دوشنبه باطل است و انجام نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از باطل شدن پرواز فروگاه‌های غرب کشور خبر داد و گفت که در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور شامل ایلام، سنندج، تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول تا ساعت 6 صبح فردا (27 فروردین) باطل شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تا 6 صبح فردا کلیه پروازها لغو شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نوتام صادره شماره 1184، تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت 6 صبح فردا (27 فروردین) باطل شد.