شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سقز و بانه امر ضروری است و انتظار می رود اتمام طرح‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - داشتن محیط زیست سالم، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت هر جامعه و رشد و تعالی انسان است ولی در دهه‌های اخیر، بحران‌های محیط زیستی، به عنوان مهمترین مساله جهان معاصر مطرح شده و حالا راهبردهایی برای کاهش روند تخریب مطرح است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان با ورود سامانه بارشی به منطقه از امروز تا روز جمعه ابری همراه با رگبار باران و وزش باد و احتمال سیلاب و آبکرفتگی پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امشب زمان از حرکت ایستاده و انگار عقربه ها روی قدر مانده اند تا بندگان هر آنچه در چنته دارند برای بالا رفتن از پلکان توبه و عبودیت در طبق اخلاص گذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب‌نیوز نوشت: سیاه‌نمایی عملکرد دولت قبل، سیاست بی‌تاثیر دولت سیزدهم در دوره شروع به کار بوده و هم اکنون میرکاظمی نیز به جای این‌که نسبت به وضعیت مشکلات معیشتی مردم و عدم بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور در 20 ماه گذشته و در دولت ارباب وعده‌ها به افکار عمومی پاسخگو باشد، ناتوانی و ناکارآمدی دولت انقلابی در حل مشکلات مردم و پرداخت حقوق‌ها را حواله دولت قبل کرده است!

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: در طول سال گذشته در مجموع 24 هزار و 500 جلد کتاب با موضوعات مختلف به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا که رشد قابل توجهی داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 76 درصد هدف گذاری صادرات از مرزهای استان طی سال گذشته تحقق پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی اداره کل دامپزشکی کردستان گفت: در سفر سال گذشته رییس جمهور به استان، طرحی با عنوان پروژه تکمیل و تجهیز واحدهای قرنطینه دامی مصوب شد که تاکنون 15 میلیارد تومان به اجرای آن تخصیص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس بررسی‌های انجام شده تا سال 1400 نرخ باسوادی جمعیت 10 تا 49 سال استان (جامعه هدف سوادآموزی) 96.12 درصد برآورد شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تلاش مضاعف در راستای تامین زمین مناسب برای ایجاد تحرک و پیشبرد طرح بزرگ نهضت ملی مسکن، یکی از اولویت‌های اصلی استان در سال 1402 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب‌نیوز نوشت: سیاه‌نمایی عملکرد دولت قبل، سیاست بی‌تاثیر دولت سیزدهم در دوره شروع به کار بوده و هم اکنون میرکاظمی نیز به جای اینکه نسبت به وضعیت مشکلات معیشتی مردم و عدم بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور در 20 ماه گذشته و در دولت ارباب وعده‌ها به افکار عمومی پاسخگو باشد، ناتوانی و ناکارآمدی دولت انقلابی در حل مشکلات مردم و پرداخت حقوق‌ها را حواله دولت قبل کرده است!

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته بیش از 32 میلیون لیتر نفت سفید در استان مصرف شد که این میزان نسبت به سال قبل از آن، 19 درصد کمتر بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخش جشنواره افطار اقوام ایرانی در نمایشگاه قرآن کریم با ارائه غذاهای سنتی و بومی اقوام مختلف ایران پذیرای بازدید‌کنندگان نمایشگاه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس ارزیابی‌های جهانی، ایران تا سال 2040، یکی از 19 کشور خشک و بیابانی جهان می‌شود.