شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه اعلام کرد: یک تیم غواص حرفه‌ای از مریوان به همراه غواصان و آتش‌نشانان بانه و سنندج در جستجو برای پیدا کردن 2 جوان تلاش کردند که تلاش آن‌ها هم همچنان بی‌نتیجه مانده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: سال گذشته2 هزار و 334 مجوز صنایع‌دستی در سطح استان صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، کشاورزان استان ضمن توجه به هشدارهای صادر شده، بنابه توصیه کارشناسان از سمپاشی در مزارع خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار سنندج گفت: هر مسئولی در حیطه مسئولیت خود و با عملکردش، منجر به اشاعه ناامیدی در میان مردم شود، با او قاطعانه برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی‌های انجام شده سامانه فعال بارشی از اواخر وقف فردا (سه شنبه) استان را در بر می گیرد و تا صبح روز جمعه ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از جمله عملیات‌هایی که نیروهای نظامی گروهک تروریست منافقین به صورت مستقیم به آن وارد شدند، عملیات مرصاد بود که مسؤولیت مبارزه با منافقین بر عهده شهید صیادشیرازی گذاشته شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهدای شاخص از جمله شهید علی صیادشیرازی نمونه‌های اخلاص، معنویت و شجاعت بودند و این ویژگی‌ها باید الگویی برای جوانان شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: ایران تا سال 2040 بر اساس ارزیابی‌های جهانی جزو 19 کشور خشک و بیابانی جهان می‌شود که پیشگیری از تحقق آن شدنی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: یگان حفاظت این اداره کل 65 نفر نیرو دارد که 31 نفر آنان شرکتی هستند یعنی به ازای هر 26هزار هکتار یک نفر در چرخه طبیعت و مردم خدمت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان گفت: یک هزار و 223 آزمون تعیین ماهیت کالاهای صادراتی طی سال گذشته در استان انجام شد.

خبرگزاری مهر

بنی‌صدر که در ابتدا می‌گفت صیاد شیرازی را کشف و از او حمایت کرده، شروع به بدگویی و تخریب او کرد. همچنین تصمیم گرفت او را از فرماندهی قرارگاه غرب برکنار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد با محمدحسین لطیفی کارگردان فیلم غریب مصاحبه ای را انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دختربچه با چادر نماز سفیدش ظرف خرما را مقابلم می‌گیرد، تمام خاطرات کودکی‌ام در مسجد قدیمی محل برایم زنده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فیلم کوتاه داستانی"چشمان تر" به نویسندگی و کارگردانی صلاح الدین فرجی منیر و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان با موضوع ایثار و شهادت در سنندج تولید شد.