شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در گشت و پایش شبانه سه شکارچی را دستگیر کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: "شهید میلاد حیدری" اسم رمز راهپیمایی امسال روز قدس در استان کردستان است و این مهم باید در همه برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن کردستان گفت: 151 واحد نهضت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت آماده بهره‌برداری است که همزمان با دهه حساب 100 امام (ره) در قروه به متقاضیان واگذار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: مدارس و مراکز آموزشی ایمن و بلااستفاده در شهرها و روستاهای استان با بهره‌گیری از الزامات قانونی در مسیر مولدسازی و طرح‌های خیرساز قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: عملکرد و برآورد اولیه تولید گندم در استان 961 هزار و 510 تن و پیش بینی میزان خرید آن هم 829 هزار و 220 تن است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بیش از هزار و 300 نفر از حجاج متقاضی حج تمتع استان کردستان توسط حوزه معاونت درمان و توانبخشی این جمعیت با حضور پزشکان داوطلب ویزیت شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل انتقال خون کردستان گفت: بعد از سه سال که پایگاه‌های سیار انتقال خون در استان به دلیل شیوع کرونا غیرفعال شده بود، از شبهای قدر این پایگاه‌ها در شهرهای بیجار و سریش‌آباد به اهدا کنندگان خون خدمات ارائه می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای اجرای برنامه سلامت نوروزی (25 اسفند) تا پایان تعطیلات نوروزی، 619 مورد بازرسی از مراکز دارویی (خصوصی و دولتی) و هفت مورد بازرسی از شرکت‌های دارویی به عمل آمد که منجر به تعطیلی 21 داروخانه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبری مبنی بر غرق‌شدن دو نفر در سد عباس‌آباد بانه به سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود که دو روز تلاش غواصان برای پیداکردن اجساد بی‌نتیجه می‌ماند و امروز کار جستجو با 5 تیم حرفه‌ایادامه خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: این اداره کل با تمام توان از جوانان حمایت کرده و از ایده های نوگرایانه آنها استقبال خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جشن گلریزان رمضان امسال سنندج، پر از صحنه‌های قشنگ و ماندگار بود؛ کمک یک میلیارد تومانی یکی از موقوفه‌های سنندج تا کمک 100 میلیون تومانی شهروند عراقی و پیرزنی که نخواست اسمش برده شود در این رویداد مهم فرهنگی و اجتماعی ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: طرح جامع منابع طبیعی و گردشگری صلوات آباد سنندج تا یک سال آینده به اجرا درآید و برای این کار از ظرفیت و توانمندی همه ادارات استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تحقق اهداف کمی و کیفی تولید در بخش کشاورزی به ویژه در حوزه زراعت و باغبانی، نیازمند مبارزه دقیق و به موقع با آفات و بیماری های گیاهی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خدمات نظام و دولت در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه سلامت برای مردم منعکس شود تا مطلع باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کردستان گفت: تاکنون 220 خانه ورزش روستایی در نقاط مختلف استان ایجاد شده است که 20 مورد آن مربوط به سال گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فعال فرهنگی و استاد دانشگاه در کردستان گفت: حوزه فرهنگ و هنر استان کردستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد در طول یکسال گذشته تحول و پیشرفتی قابل توجهی داشته است.