شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه گسترش

خرید اینترنتی لاستیک دولتی را عده‌ای یک طرح سرکاری یا لااقل غیرجدی می‌دانند و می‌گویند، چون از اواسط اسفند پارسال که خبرش منتشر شده تا الان، خودشان نتوانسته‌اند سفارش خرید لاستیک را نهایی کنند حتما عیب و ایرادی توی کار است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: استان کردستان در 6 ماهه نخست امسال با هفت یادمان فعال دفاع مقدس در شهرستان‌های سنندج، سروآباد، بانه و مریوان آماده میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - زمین‌خواری و تغییر کاربری مراتع یکی از مهمترین دلایل انقراض گونه‌های جانوری در کردستان به شمار می آید و استمرار این مسئله حیات همه جانداران موجود در آن را به خطر می‌اندازد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کامیاران، گفت: 17 خانه مسافر در یکی از روستاهای هدف گردشگری این شهرستان که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند، شناسایی و پلمب شدند.

خبرگزاری تسنیم

16 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار در سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن» در سال 2022 با موضوع‌های «من و غذای مورد علاقه‌ام» و «آزاد» برگزار شد و 9هزار و 313 اثر از 56 کشور جهان در این مسابقه مورد بررسی و داوری قرار گرفت که از آن میان 16 عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور موفق به دریافت یک نشان طلا، یک نشان نقره و شش...

خبرگزاری مهر

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از اخذ گواهینامه تبصره ماده 10 آیین نامه حمایت از شرکت های نوپا برای 50 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خرید اینترنتی لاستیک دولتی را عده‌ای یک طرح سرکاری یا لااقل غیرجدی می‌دانند و می‌گویند، چون از اواسط اسفند پارسال که خبرش منتشر شده تا الان، خودشان نتوانسته‌اند سفارش خرید لاستیک را نهایی کنند حتما عیب و ایرادی توی کار است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: اجرای طرح‌های پیشران هم چون طلای قلقله سقز زمینه ساز آبادانی و توسعه منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: سال گذشته و در راستای حمایت از کارآفرینان و فعالان حوزه صنایع دستی استان، بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات در قالب تسهیلات مشاغل خانگی تبصره 18، توسط بانک رفاه کارگران و بانک کارآفرینی امید پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی به مناسبت ماه مبارک رمضان از امروز یکشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان در سنندج برپا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: سال گذشته 19 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان زیرپوشش این نهاد در استان هزینه شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: بر اساس گزارش پایگاه استنادی علوم و فناوری جهان اسلام در بازه زمانی 10 ساله (1399-1390)، دکتر جمال محمدی و دکتر داوود جمینی از اساتید این دانشگاه، در بین پژوهشگران پر استناد ایران قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه وشهرسازی کردستان گفت: با اجرای 106 مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان، بیش از 700 هزار مترمربع از اراضی ملی از دست متصرفین خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "یک گوشی ساده دارم که باهاش زنگ می زنم و زنگ که می زنند جواب میدم" این حرف اول کاک‌فتح‌الله است که زمانی راننده ماشین سنگین بوده و حالا دارد دوران بازنشستگی را سپری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حداقل ما آنقدر خوش‌شانس نبودیم که موفق به تکمیل ثبت‌نام شویم و پس از روبرو شدن با ارور‌های مداوم سایت بی‌خیال ادامه کار شدیم اما خیلی از مردم ترجیح می‌دهند با مشکلات عجیب سایت‌ها و سامانه‌های خرید اینترنتی لاستیک دست‌وپنجه نرم کنند تا شاید بالاخره آن را شکست دهند. بالاخره در بسیاری موارد پای یک میلیون تومان اختلاف قیمت برای خرید دو حلقه لاستیک در میان است