شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان گفت: در آخرین روزهای ماه پرخیر و برکت رمضان و در قالب پویش «به حرمت امام رئوف می بخشم» طلبکاران سنندجی از طلب 168 میلیون تومانی خود گذشتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خدمت به جامعه شریف کارگران را موجب افتخار و دارای اجر معنوی و اخروی دانست و بر لزوم تبیین فرهنگ‌سازی تجلیل از کارگران در جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون استاندار کردستان و فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: پردیس سینمایی مهر یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای اعتلا و توسعه فرهنگ و هنر این شهرستان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: بناهای تاریخی کردستان جزو زیباترین و پربازدیدترین اماکن ایران هستند و در حال حاضر چهار هزار اثر میراثی در سطح استان شناسایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر 22هزار و 816 پورت اینترنت پرسرعت ADSL مخابرات منصوبه در شهرستان مریوان ظرفیت سازی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس فقه امام شافعی روئیت هلال ملاک اعلام آغاز و پایان ماه و عید فطر است لذا روز جمعه عید فطر نیست.

وب‌گاه عصر ایران

براساس فقه امام شافعی روئیت هلال ملاک اعلام آغاز و پایان ماه و عید فطر است لذا روز جمعه عید فطر نیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت سنندج گفت: میزان موارد مثبت بیماران کرونایی از اوایل اسفند پارسال تا کنون در این شهرستان، حدود 25 درصد افزایش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی کردستان گفت: صاحبان 10 واحد صنفی استان به دلیل تخلفات بهداشتی به پرداخت 545 میلیون و 616 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: بسته‌بندی و بازاریابی محصول توت فرنگی در استان نیاز به توجه و تقویت دارد و برگزاری جشنواره و دعوت از سرمایه‌گذاران و اساتید دانشگاه فرصتی برای توسعه این محصول و رفع مشکلات پیش روی آن است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان (26 شهریور سال 1388) مقابل درب ورود مسجد سیدقطب به شهادت رسید تا نامش به عنوان "شیخ الشهدا" در تاریخ خونرنگ کردستان ثبت شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی به سیزدهمین یادواره شهدای روحانی رمضان کردستان که امروز چهارشنبه در سنندج برگزار شد گفت: شهادت این بزرگان برای ایران و کردستان و مخصوصاً جامعه دینی اهل سنت ثلمه‌ای بزرگ و جبران ناپذیر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: همایش تجاری و سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی با محوریت توت فرنگی خرداد سال جاری در استان برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لقمان امینی 25 ساله عامل ترور ماموستا شیخ‌الاسلام، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در اعترافاتش عنوان کرده بود: گروه ما برای به دست آوردن خیرات باید از همدیگر سبقت می‌گرفتیم، ما کارمان کافرکُشی بود پس فرقی نمی‌کرد که او کیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی با بیان اینکه خون شهدا آلودگی فکر و اندیشه در ساحت جامعه را می زداید، گفت: شهدای روحانی کردستان نیز مسیر را برای زدودن انحرافات فکری جامعه هموار کردند و این هنر بزرگ شهداست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مسوول گروه ترور ماموستا شیخ‌الاسلام می‌گفت: به ما گفته بودند که او (ماموستا شیخ‌الاسلام) یکی از سران کفر است و موجب منزوی شدن اهل سنت شده است، دو نفر از بچه‌های گروه را برای شناسایی مسجدی که ماموستا شیخ الاسلام در آنجا امام جماعت بود اعزام کردم که قرار بود محل را شناسایی تا در فرصتی مناسب وی را ترور کنیم اما وقتی برگشتند اعلام کردند ماموستا شیخ‌الاسلام را ترور کرده و موفق...