شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

کنسرت تمدیدی علیرضا طلیسچی چهاردهم فروردین‌ماه 1402 در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: 410 تن کالای اساسی تنظیم بازار از ابتدای سال جاری تاکنون در استان توزیع شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پروژه آبرسانی به آبیک تنها پروژه‌ای نبود که در دولت سیزدهم از تعطیلی خارج شد و به بهره‌برداری رسید. آبرسانی از سد تالوار به همدان یک نمونه دیگر بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: طرح واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی در استان علیه بیماری های آبله و شاربن از امروز در کردستان آغاز شد و تا نیمه اول اردیبهشت ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام وزیر نیرو، مشترکانی که مصارف آن‌ها چندبرابر الگوی مصرف است، بر اساس قانون باید یارانه آنها حذف شود؛ اما اکنون این یارانه همچنان باقی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر نیرو گفت: در سال گذشته بخش قابل توجهی از قبوض مشترکان برق شامل پاداش صرفه‌جویی و بخشی نیز بستانکار شدند، به عبارتی بالغ بر 1300 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان برق ارائه شد و این نوید را می‌دهم در تابستان پیش رو پاداش صرفه‌جویی بسیار بیشتر از گذشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر نیرو گفت: باید مصارف در حد الگو شامل یارانه شود و بالاتر از آن بر اساس انتخاب خود افراد و مشترکان باشد. به‌طوری‌که یارانه مصارف بالاتر از الگو حذف شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این خبر به غذای محبوب گیلانی‌ها به عنوان یک وعده غذایی آرامش‌بخش پرداخته‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو گفت: قانون مکلف کرده است برای مشترکانی که مصارف آن‌ها چندبرابر الگوی مصرف است، تفاوتی قائل شویم و طبق قانون باید یارانه این دسته از مشترکان حذف شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نیرو گفت: قانون مکلف کرده است مشترکانی که مصارف آن‌ها چندبرابر الگوی مصرف است، باید تفاوتی برای آن‌ها قائل شد، بر اساس قانون باید یارانه این دسته از مشترکان حذف شود اما اکنون این یارانه همچنان باقی است.

وب‌گاه فرارو

روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

باید مصارف در حد الگو شامل یارانه شود و بالاتر از آن بر اساس انتخاب خود افراد و مشترکان باشد. به‌طوری‌که یارانه مصارف بالاتر از الگو حذف شود.