چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر یکی از بزرگ ترین اعیاد اسلامی است که پس از پایان یک ماه امساک و سر بر آستان الهی ساییدن و عبادت میآید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ قاسم اکبری مقدم در یادداشتی ویژگی‌های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را واکاوی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی در سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی خاطراتی از او را بیان کرده است.

وب‌گاه فرارو

آرش آریانژاد امروز شنبه 18 فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: «در سال آبی جاری 350 میلی‌متر بارش در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه 9 درصد و نسبت به دراز مدت 3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.»

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: افزایش 9 درصدی بارندگی در سال آبی جاری منجر به ایجاد رواناب مناسب و سرریز 7 سد در استان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد. در این مراسم که با شعار «روز قدس، از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد، مردم ایران با حضور گسترده خود بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند. مقامات سیاسی و نظامی کشور نیز همراه با مردم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حمایت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: با شکست راهبردی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.

وب‌گاه الف

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: با شکست راهبردی صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در راهپیمایی روز قدس به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت که با شکست راهبردی اسرائیل و امریکایی‌ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی آثار راه یافته به بخش رقابتی فیلم‌های داستانی کوتاه نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، 63 فیلم داستانی کوتاه برای رقابت در بخش اصلی این رویداد سینمایی انتخاب شدند. هیئت انتخاب فیلم‌های داستانی کوتاه شامل لیلا زارع (بازیگر)، مریم بحرالعلومی (کارگردان)، مرجان اشرفی‌زاده (نویسنده و کارگردان)، امید شمس (کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده) و احسان عبدی‌پور (کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس)، آثار...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان اعلام کرد: حجم مخزن سد قشلاق سال گذشته همین موقع 136 میلیون مترمکعب و در حال حاضر این عدد 215 میلیون مترمکعب بوده که منجر به سرریز آن شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار علایی می گوید: اکثر فرماندهان سپاه از جمله حاج احمد متوسلیان با خلقیات و شیوه رفتاری و منش بنی صدر که رئیس جمهور شده بود، مخالف بودند. زیرا بنی صدر دارای دانش نظامی نبود و با مسائل کردستان هم آشنا نبود و حزب دموکرات از این وضعیت برای گسترش نفوذ خود استفاده می کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان تروریستی چریکهای فدائی خلق ایران، وقتی با مشارکت بالای مردم در همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران و جواب آری به آن مواجه شدند خود را ناکام دیدند به سمت ترور رفتند!

وب‌گاه گسترش

هر جای ایران که هستید، با کمپین سال نو برند فونیکس NEV همراه باشید و با تست رانندگی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و ثبت نظر خود در اینستاگرام، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی سه دستگاه تلفن همراه سامسونگ و 10 ساعت هوشمند را به دست آورید.