چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مهیج‌ترین خاطره‌ام از نوروز به دوران کودکی‌ام و شهر زادگاهم سنندج برمی‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه سنندج گفت: این روزها افزایش سرسام‌آور و رهن میلیاردی و اجاره خانه زندگی را بر مردم تلخ کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه ریزی و نظارت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: فرصت مناسبی جهت واگذاری احداث برقابی به بخش خصوصی فراهم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از فرود سخت هواپیمای فوکر 100 هواپیمایی آسمان در فرودگاه سنندج منتشر شده است. تصاویری از فرود سخت هواپیمای فوکر 100 هواپیمایی آسمان در فرودگاه سنندج منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، این هواپیما دیروز در شرایط بد جوی و وزش شدید باد با مهارت خلبان در فرودگاه سنندج به زمین نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: انباری ویژه تأمین داروهای نایاب و کمیاب که نیاز به مصرف آنها در موارد خاص پیدا می‌شود، در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملاقات دو بهار قرآن و طبیعت طراوت و تازگی دینی و ملی را به ارمغان آورده و فرصتی برای پیوند سنت‌های دیرینه کردستانی‌ها مهیا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت سنندج مبلغ زکات فطریه و فدیه اهل‌سنت را اعلام کرد امام جمعه موقت سنندج مبلغ زکات فطریه و فدیه اهل‌سنت را اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ امام جمعه موقت سنندج گفت: شورای افتای اهل سنت کردستان حداقل زکات فطریه برای هر نفر را 50 هزار تومان اعلام کرده که باید در پرداخت آن تعجیل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در پیامی به مناسبت سال جدید نوشت: نوروز به همراه خود تحول به ارمغان می‌آورد و فرصتی فراهم می‌سازد برای بازنگری بر راه‌هایی که طی کردیم، آنهایی که به مقصد رساندیم و آنهایی که خواهیم ساخت. سال 1402 یکی دیگر از برگ‌های زرین راهسازی در صحنه آبادانی کشور به ثبت رسید و دستاوردهای ارزشمندی در...

وب‌گاه گسترش

یکی از سهام‌داران شرکت صنایع فولاد کردستان، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات است. صنایع فولاد کردستان مجری دو پروژه پیشران ملی است. پروژه کارخانه آهن اسفنجی در شهرستان بیجار و پروژه کارخانه فولاد‌سازی و نورد پیوسته ورق گرم فولادی در شهرستان قروه قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از ثبت جهانی نوروز در یونسکو، «سنندج» به نام پایتخت نوروزی جهان معرفی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی بزرگ‌زاده گفت: سامانه بارشی اخیر همانطور که پیش بینی شده بود از اواخر روز گذشته فعال شده است به طوری که در استان‌های مختلف شاهد بارندگی‌های شدید هستیم. وی با بیان اینکه در استان کردستان شاهد بیشترین بارندگی هستیم، افزود: در ایستگاه سلین استان کردستان بیش از 100 میلی‌متر بارندگی به ثبت رسید است؛ همچنین در شهر‌های سنندج و کامیاران بیش از 50...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: روستای سلین در شهرستان سروآباد با 101 میلی‌متر بارندگی، پربارش‌ترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته بود.

خبرگزاری دانشجو

وزیر کشور در خصوص آخرین وضعیت 5 استانی که به آنها هشدار قرمز هواشناسی داده شده است، مطرح کرد: این استان‌ها تا کنون مشکل جدی ندارند، اما این‌ها به مفهوم عدم رعایت نیست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب گفت: تیم های فنی، مدیریت بهره‌برداری از سدها را به گونه ای خواهند داشت که از هم افزایی و بسیج مقادیر پیک سیلاب بین حوضه های بالادست و پایین دست سدها جلوگیری شود تا مخاطرات کمتری را در رودخانه شاهد باشیم.‌

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارندگی های اخیر در سنندج باعث آبگرفتگی معابر و خیابان های این شهر شد. بارندگی های اخیر در سنندج باعث آبگرفتگی معابر و خیابان های این شهر شد. منبع: انتخاب

وب‌گاه عصر ایران

زیبا شهر سنندج یا سنه‌دژ مرکز استان کردستان و شهری کهن و با قدمت در غرب کشور است، عمارت‌ها بنا‌های تاریخی و کهن، آب و هوای سرد و کوهستانی که در فصول مختلف خالق طبیعت بکر و زیبا است.