یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران گفت: چهار صیاد متخلف در منابع آبی این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ایستگاه سنجش ذرات معلق با قابلیت اندازه گیری ذرات 2.5 میکرون روز چهارشنبه در شهرستان مریوان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست دانشگاه کردستان گفت: تنوع زبانی و قومی در ایران مساله‌ای حائز اهمیت و فرصتی خوبی برای حفظ هویت ایرانی است و باید از این ظرفیت به بهترین شیوه استفاده کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نخستین شب موسیقی کردستان از سری برنامه‌های سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر سه‌شنبه شب در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: نمایشگاه مبلمان و لوستر با حضور 50 واحد تولیدی و توزیعی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید خود را علیه تعدادی از مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، مقامات اطلاعاتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعمال کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتحادیه اروپا روز گذشته دو نهاد و 32 مسئول ایرانی را تحریم کرد که اسامی برخی از آنها اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت:‌اتحادیه اروپا دیروز از تحریم 2 نهاد و 32 مقام مسئول ایران به اتهام «نقش داشتن در سرکوب معترضان و نقض حقوق بشر» در ناآرامی‌های اخیر خبر داده است.

خبرگزاری مهر

با گذشت سه ماه از آغاز فعالیت «سامانه خرید از کتابفروشی» 13 هزار و 817 نفر از کتابفروشی های عضو سامانه 87 هزار و 899 نسخه کتاب خریداری کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: درحال حاضر و به دلیل وزش باد شدید و کولاک زمینی، راه ارتباطی 25 روستای استان بسته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با تاکید بر مشارکت و همراهی دستگاه های مختلف استان در زمینه ریشه‌کنی بی سوادی گفت: باید برای تثبیت سوادآموزی و جلوگیری از خروج افراد از چرخه سواد، برنامه‌ای جامع داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل استاندارد استان کردستان گفت: اجرای طرح پیش‌بسته‌بندی بر اساس نظارت و پایش‌های انجام شده منجر به کاهش کم فروشی واحدهای تولیدی در استان شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار مریوان گفت: مشکل زمین های تعاونی مسکن بسیج و فرهنگیان 1 و 2 این شهر بعد از 19 سال رفع و جواز ساخت این زمین ها صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: طرح دیپلماسی مهارتی آموزش و پرورش ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه استان در بخش‌های مختلف به شمار می‌رود که باید به آن توجه شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: 20 قطعه کبک وحشی در دامان طبیعت شهرستان مریوان رهاسازی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: نخستین مجوز برگزاری دوره آموزشی گردشگری غذا در استان صادر شد.