یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 973 میلیارد تومان حقوق دولتی طی 9 ماهه سال جاری در استان وصول و به حساب خزانه واریز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 420 واحد صنفی استان آمادگی لازم را برای اجرای طرح فروش فوق العاده در آستانه سال جدید دارند.

خبرگزاری مهر

تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با برتری در دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان با پیروزی‌های دوم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: این استان بعد از خراسان جنوبی رتبه دوم کشور را در تعداد کلاس‌های چندپایه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به توانمندی‌های ایجاد شده در حوزه سلامت استان، بر لزوم حمایت دستگاه‌ها به ویژه اداره کل اوقاف برای توسعه زیرساخت‌های این بخش تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی روز پنج شنبه 11 اسفند در شهرهای تبریز، ارومیه، سنندج، کرج، شهرکرد، کازرون، بابل، گرمسار، شبستر، شوشتر، بافت، جمعاً 11 شهرستان و واحد علوم و تحقیقات در تهران برگزار می شود. همچنین آزمون بورد تخصصی دامپزشکی به صورت متمرکز در شهر تهران (واحد علوم و تحقیقات...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از ابتدای طرح تسهیلات پایدار روستایی و از 585 میلیارد تومان سهم استان، 468 میلیارد و 300 میلیون تومان به متقاضیان این طرح پرداخت شد.

خبرگزاری مهر

آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی و آزمون بورد تخصصی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه 11 اسفندماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - زمستان امسال هوا در کردستان سردتر و برف هم بیشتر بود همین موضوع، مصرف گاز را بالا برد اما زمستان بدون قطعی و نوسان گاز به ویژه در بخش خانگی را پشت سر گذاشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور امروز دوشنبه (9اسفند) در حاشیه جلسه شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور با اولویت موضوعات غرب کشور، گفت: این جلسه با حضور استانداران و دستگاه‌های مسئول اعم از فرهنگی، نظامی و امنیتی و قضایی برگزار شد. وی افزود: 4 کارگروه اطلاعاتی عملیاتی اقتصادی قضایی و فرهنگی داریم که گزارشاتشان را ارائه دادند و مورد بحث قرار گرفت. مسائل...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور از تصویب کلیات سند توسعه راهبردی در جلسه شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کانادا روز دوشنبه 12 مقام در سپاه پاسداران و نیرو‌های امنیتی ایران را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد. بر اساس اعلام وزارت امور خارجه کانادا، این دهمین بسته تحریمی کانادا علیه ایران از اکتبر 2022 به شمار می‌آید. از جمله افرادی که در لیست جدید تحریم‌های کانادا قرار دارند عبارتند از: - مرتضی میر آقایی، فرمانده نیروی بسیج در سنندج - اسماعیل زارعی...

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: دشمن بعد از اغتشاشات رسماً اعلام کرد که اقتصاد کشور را مورد حمله قرار می‌دهد که البته از قبل هم در دستورکارشان بود.