یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در نظام جمهوری اسلامی، اولویت خدمت به مردم، کارگشایی و راه‌گشایی است و مدیران باید احساس مسئولیت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: از ابتدای آغاز اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تاکنون، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی 10 هزار نوآموز استان سنجش شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کشور یکی از رویکردهای اصلی این نهاد را ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیازمندان و افراد زیرپوشش اعلام کرد و گفت: در سال جاری 400 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در کشور ایجاد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت پرونده‌های بلاتکلیف و صدور آرای متقن و مستدل توسط قضات تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیده‌زینب موسوی معروف به «امپراطور کوزکو» خبر خودکشی خود را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: حدود هزار دانش‌آموز با نیاز ویژه استان (استثنایی) در طرح معنوی سودای بندگی (آموزش وضو و نماز) شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سهم این شهرستان از وام تبصره 16 قانون بودجه 1401 برای اشتغالزایی 247 میلیارد تومان است که ادارات و بانک ها باید برای جذب این وام بیشتر تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: رسانه‌ها با انعکاس خدمات دولت در بخش‌های مختلف، مردم را از اقدامات انجام شده مطلع و نسبت به آینده امیدوار کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: پرداخت زکات در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی برکات زیادی برای جامعه دارد که در این میان بیشترین ثمره پرداخت این فریضه الهی شامل حال قشر ضعیف جامعه می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: زکات دارای برکات مادی و معنوی زیادی است و اشتغال و توانمندسازی طبقات ضعیف جامعه از مسیر پرداخت این فریضه الهی از جمله این برکات به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: عرضه مرغ زنده سلامت شهروندان را تهدید می کند و تیم‌های بازرسی باید کنترل بیشتری بر این مساله داشته باشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در برخی استان‌ها و وزش باد در غالب نقاط کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با اشاره به دریافت 9 هزار و 700 پرونده تخلف در استان، گفت: واحدهای صنفی متخلف استان از ابتدای سال جاری تا کنون 73 میلیارد و 283 میلیون تومان جریمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: از اول امسال تا پایان بهمن، جمع آوری 2 هزار میلیارد تومان زکات در دبیرخانه شورای زکات کشور ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اشتغال و بیکاری از جمله موضوعات اساسی اقتصاد هر کشوری است، به گونه‌ای که افزایش اشتغال و کاهش بیکاری به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع تلقی می‌شود و برای ارزیابی شرایط اقتصادی کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در برخی استان‌ها و وزش باد در غالب نقاط کشور خبر داد.