یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه ورزش سه

هر وقت خسته می‌شدم و به پشت سرم نگاه می‌کردم، پژمان نوری قوی پشتم بود و این باعث می‌شد خستگی ناپذیر باشم و تا آخر ادامه بدهم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین آمارها سرطان سینه شایع‌ترین سرطان در جمعیت زنان استان و میزان بروز آن اکنون 34 در 100 هزار است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تولید در شهرستان بیجار با چالش ها و مشکلاتی مواجه بوده که همچنان مسائل مالی، زمین صنعتی و مالیاتی در راس آنها است و با همت مسئولان و مدیران بانکی رفع این موانع در مسیر تسهیل قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه‌روز گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: 21 طرح به مبلغ 40 میلیارد تومان در حوزه اشتغال پایدار روستایی به بانک های این شهرستان معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فراخوان سومین جشنواره کالاهای فرهنگی کردستان (خه لات) از سری برنامه‌های هشتمین دوره جشنواره فیروزه با سه رویکرد در استان کردستان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: محیط‌بانان این شهرستان موفق به دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز سابقه‌دار در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان شدند.

خبرگزاری مهر

ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: 66.17 درصد دوره‌های سوادآموزی استان تا 25 بهمن برگزار شده و 15 اسفند ماه 1401 آخرین مهلت برای کلاس گذاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سومین هفته از تعطیلات بهمن ماه هم با بارش برف و باران همراه خواهد بود و باید در حوزه حمل و نقل تمهیدات لازم برای جابه‌جایی ایمن مسافران اندیشیده شود.

وب‌گاه ورزش سه

پگاه نوری، خواهر پژمان نوری بعد از 15 سال پوشیدن پیراهن تیم فوتبال بانوان ملوان، با چهره‌ای اشکبار و در آغوش برادرش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علت صدای مهیب انفجار ظهر امروز در سنندج انهدام مهمات فرسوده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان بادرود تهران را با 9 گل شکست داد.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان بادرود تهران را با 9 گل شکست داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: یک دستگاه فلزیاب از یک خودرو شخصی در مسیر شهرستان‌های سقز و بانه کشف و ضبط شد و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: علت صدای مهیب انفجار ظهر امروز در سنندج انهدام مهمات فرسوده بود.