یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: رسانه‌ها به عنوان حلقه تکمیلی و بازوی اطلاع‌رسانی، نقش ویژه‌ای در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کرونا در شبانه روز گذشته در کشور سه قربانی داشت که یک نفر از آنان در این استان ثبت شد.

خبرگزاری تسنیم

26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم مجوز تاسیس گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به اینکه با توجه به تقارن ماه مباک رمضان و نوروز پیش‌بینی می‌شود سفرهای نوروزی امسال از 15 اسفند آغاز شود، گفت: در حال حاضر مراکز اقامتی دارای مجوز در استان برای پذیرش مسافران فعال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: ادارات این شهرستان موظف هستند زمین های مازاد خود را برای ساخت مسکن اقشار آسیب پذیر و کم درآمد به اداره راه و شهرسازی معرفی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در جلد اول این شماره هشت مقاله به چاپ رسیده است که عناوین آن عبارتند از: - تحلیل تطبیقی نظریه جزایر گرمایی و تاب آوری اقلیمی؛ فرنوش وزین، ساناز سعیدی مفرد - فرا تحلیلی بر تاثیر امنیت بر حضور زنان در فضا‌های سبز شهری ایران؛ سجاد رنجبر همقاوندی، کوروش افضلی، مینارضائی - تبیین اصول باززنده سازی محله درب باغ کاشان مبتنی بر سر زندگی اجتماعی؛ مطالعه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی گفت: در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دیگر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد. وی افزود: با توجه به اخذ مجوز فعالیت 24 مرکز رشد در سال قبل، در حال حاضر 50 مرکز رشد دانشگاه...

خبرگزاری مهر

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول بنیاد مردمی تحول اجتماعی استان کردستان گفت: در راستای پیشگیری و آگاهی‌رسانی آسیب‌های‌اجتماعی به مردم، راه اندازی رسانه‌های مردمی در محله ها ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف بیش از 9 کیلوگرم طلای قاچاق به ارزش حدود 270 میلیارد ریال در مرز مریوان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد هوای استان از فردا (دوشنبه) تا پایان هفته جاری شرایط آرام و پایداری دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بر تعیین تکلیف مجتمع های گلخانه ای در استان تاکید کرد و گفت: باید موانع و مشکلات این مجتمع ها به زودی مرتفع و به تولید محصول برسند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 70 هکتار از اراضی ملی شهرستان دهگلان در راستای اجرای تفاهم نامه سرمایه گذاری در تکمیل زنجیره ارزش سنگ آهن بین استانداری کردستان و شرکت ذوب آهن اصفهان اختصاص پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس هیات مدیره کانون وکلای استان کردستان گفت: استقلال وکیل در جامعه امروز یک ضرورت است و نفع آن به اقشار مختلف مردم بر می گردد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس حوزه هنری کردستان گفت: با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100، در مجموع هشت اثر از هنرمندان کردستانی به بخش های مختلف این جشنواره راه پیدا کردند.