یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: گاهی شاهد نشر آمار و مطالب بدون محتوا در رسانه‌ها هستیم و برای همین توصیه می شود عمق و دقت بیشتر در کارها مد نظر قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد.

وب‌گاه فرارو

بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد.

وب‌گاه فرارو

تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های بیجار قروه و دهگلان در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی [شبکه شاد] برگزار می‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و با موافقت استاندار کردستان به دلیل بارش برف برخی از مدارس سطح استان غیرحضوری شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: به دلیل بارش برف و سرمای هوا، مدارس برخی از شهرهای استان امروز یکشنبه 23 بهمن تعطیل و آموزش ها غیرحضوری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: در حال حاضر از هزار و 760 کیلومتر جاده اصلی در استان، هزار و 492 کیلومتر آن، معادل 84.77 درصد، از پوشش تلفن همراه برخوردار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کل کشور، فردا یکشنبه 23 بهمن 1401 بارش برف و باران در چند استان پیش‌بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کل کشور برای برخی از استانها بارش برف و باران را پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: سازمان هواشناسی کل کشور برای برخی از استانها برای فردا یکشنبه 23 بهمن 1401 بارش برف و باران پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق خوزستان، ایلام، اصفهان و فارس، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

هشدار مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی: روز آینده در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، جت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در مراسم آزادسازی زندانیان در زندان سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: در پی فرمان عفو رهبری خانواده‌های زیادی خوشحال شدند که اکنون قدردان معظم‌له هستند. وی با بیان اینکه پیرو دستور عفو رهبری 701 نفر...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توطئه‌های استکبار خنثی شده اما تمام نشده است و نباید تصور کنیم دشمن ساکت نشسته و از دنبال کردن اهداف شوم خود منصرف شده است، بنابراین مردم به ویژه جوانان هوشیار باشند.