یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش برف و باران در بسیاری از نقاط کشور طی روز جاری تداوم دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مخابراتی به منظور توسعه و بهبود سطح کمی و کیفی سرویس ها و محصولات مخابراتی گفت: در پنج ماه گذشته 594 میلیارد ریال برای اجرای 94 پروژه مخابراتی در استان سرمایه گذاری شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: جاده بانه - سقز فردا چهارشنبه با هدف جلوگیری از ریزش کوه و سقوط بهمن به مدت چهار ساعت بسته می شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع دستی وزارت صنایع دستی گفت: جهان در برابر صنایع‌دستی ایران زانو می‌زند اما ما از نظر اتصال به درآمد ناخالص حرفی برای گفتن نداریم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی‌های انجام شده موج جدید بارشی از بعدازظهر فردا چهارشنبه وارد استان می‌شود و تا اواخر وقت روز پنجشنبه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در شبانه روز گذشته 2 هزار و 420 کیلومتر برفروبی در محورهای شریانی و غیرشریانی استان انجام شد.

خبرگزاری مهر

در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور بر تدوین سند صنایع دستی کشور و فعال کردن انجمن‌های صنایع دستی تأکید شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی در کردستان نشان از اراده و همت دولت در راستای توسعه و پیشرفت این استان است.

وب‌گاه فرارو

این مسافران در تماس با ایرنای مرکز کرمانشاه اظهار کردند: به مدت سه ساعت مسافران در داخل هواپیما محبوس مانده و در نهایت تعدادی از مسافران مجبور شدند از هواپیما پیاده شده و از راه زمینی به شهر‌های خود بازگردند که در میان آن‌ها مسافرانی از شهر‌های سنندج و ایلام نیز دیده می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دومین همایش منطقه‌ای شعر با عنوان "مرد میدان" یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه با حضور شاعران برجسته هفت استان غرب کشور در سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای طرح زمستانه تا کنون نیروهای اورژانس استان به هزار و 732 مصدوم تصادفات خدمات‌رسانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - راه‌یاب ملل مریوان پرونده سی و ششمین دور مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان را در حالی برای خود بست که با صرف هزینه میلیونی توانست 11 برد را در کارنامه خود ثبت کند و در لیگ برتر ماندگار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موج جدید بارش‌ها بویژه بارش برف از روز پنجشنبه در تهران و برخی استان‌ها آغاز شد که پیامدهای زیادی برای مردم داشت؛ تا جایی که معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره عملکرد برف‌روبی روز پنجشنبه از شهروندان و اعضای شورا عذرخواهی کرد. آثار برف قبلی هنوز تمام نشده بود که پایتخت و اغلب استان‌ها به استقبال برف سنگین‌تری رفتند.