یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه ورزش سه

در روز پر گل فوتبال زنان ایران، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان با نتایج پر گل حریفان خود را در هم کوبیدند. خاتون نیز با ترکیب دوم خود موفق به کسب یک پیروزی خفیف برابر حریف شیرازی خود شد.

خبرگزاری مهر

باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در 13 استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "داریوش مهدوی" تنها داوطلب ریاست هیات دوومیدانی کردستان، با کسب 17 رای از 17 رای دریافتی، به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دف‌نوازی و مولودی‌خوانی یکی از سنن و آداب عرفای استان کردستان است و پیروان و سالکان طریقت قادری آن را نماد تجدید عهد و پیمان با پیامبر نور و رحمت می دانند و دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می‌کند این سنت برجسته شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس واحد شناسایی و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال جاری 6 مورد اهدای عضو در استان به ثبت رسید که 2 مورد آن زن و چهار مورد نیز مرد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: این سازمان به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی، اجتماعی و حمایتی با 170 نوع فعالیت در زمینه ارائه خدمات مطلوب و مناسب به جامعه هدف؛ نیازمند همکاری و همراهی رسانه‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فاصله یک ماه مانده به پایان سال و همزمان با اوج‌گیری خریدهای شب عید، گزارش‌های میدانی و شکایت‌های مخاطبان حاکی از کمبود یا نبود «پول نقد» در خودپردازهاست. در چند روز گذشته، با تماس‌های مردمی از شهرستان‌های مختلف مواجه شده‌ایم که از نبود پول نقد در خودپردازهای بانک‌ها گلایه دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: میزان بودجه استان در لایحه بودجه سال 1402 افزایش پیدا کرده است که بعد از تصویب در مجلس میزان رشد قطعی آن اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: حفظ و حراست از میراث معنوی دف‌نوازی و مولودی‌خوانی وظیفه همه مسوولان به ویژه متولیان عرصه فرهنگ و هنر کردستان است و استان هم میراث‌دار شایسته این هنر معنوی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: از زمان راه‌اندازی صندوق حماتی از بیماران خاص و سخت درمان (صعب العلاج) در استان تاکنون از سهم سازمان و این صندوق 25 میلیارد ریال هزینه درمانی به این بیماران پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: بحران ناشی از واژگونی تانکر حامل 24 هزار لیتر نفت سفید در محدوده سد قشلاق سنندج با حرکت جهادی دستگاه های متولی به خوبی مدیریت شد و جای نگرانی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: صورت‌های مالی 25 بانک ایران نشان می‌دهد تنها 8 درصد از تمامی دارایی بانک‌ها به صورت نقد نگهداری می‌شود و مابقی به شکل‌های دیگر دارایی مانند ملک، طلا، ارز و... نگهداری می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که اگر خودپردازها پول ندارند، بخشی از آن به بانک‌ها برمی‌گردد که پول نقد ندارند تا در خودپردازها جاگذاری کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کردستان گفت: تخلف میلیاردی در واحدهای نانوایی از طریق فروش صوری نان به همت بازرسان این سازمان شناسایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آسمان تهران ابری، صبح بارش برف و باران و بعدازظهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.