یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان 110 دانشگاه کشور به رئیس جمهور جهت کمک به مردم زلزله زده سوریه و ترکیه نامه نوشتند. متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ضمن اهدای سلام، درگذشت جمعی از مردم کشور‌های سوریه و ترکیه، در پی وقوع حادثه غمبار و مهیب زلزله که موجب تألم و تأسف ملت ایران گردید را تسلیت عرض می‌نماییم. ملت...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 6 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 620 میلیارد تومان در نهمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - لیگ قهرمانی فوتسال امید کردستان روز پنجشنبه با پیروزی تیم آزادی قروه به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 100 هزار دستگاه خودرو در مراکز تعویض پلاک استان پلاک‌گذاری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بسیج گفت: اکنون ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است که اگر درگذشته حمله به ایران را جز گزینه‌های روی میز عنوان می‌کردند امروزبه دلیل این قدرت دفاعی، جرات بر زبان آوردن این جملات را ندارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی 22بهمن در شهرهای مختلف استان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کردستان با اشاره به بازگشایی محور سقز - مریوان گفت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و کولاک راه ارتباطی 283 روستای استان بسته است.

خبرگزاری مهر

انتشار آمار رسمی تحولات بازار مسکن در کشور تقریبا متوقف شده است و این می تواند اوضاع بازار مسکن را تحت تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از اتمام مسابقات در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، تکلیف قهرمانی خاتون در این مسابقات روشن شد اما دو مهاجم گلزن این لیگ، شانه به شانه یکدیگر برای فتح عنوان خانم گلی می‌جنگند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه سال 1402، شرکت های دولتی موظف به540 همت سرمایه گذاری در مناطق محروم کشور شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: چرخه کامل تولید و فرآوری مواد معدنی در این استان باید به اجرا درآید و از سرمایه گذاری در این حوزه حمایت ویژه می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دنبال بارش سنگین برف، جاده بانه - مریوان همچنان بسته و تردد در این مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با نهمین روز از دهه فجر، طرح توسعه خط تولید کنسانتره سنگ آهن آونگان قروه روز پنجشنبه با حضور استاندار کردستان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در شبانه‌روز گذشته و با تلاش راهداران 15 هزار و 768 کیلومتر برف‌روبی در محورهای شریانی و غیرشریانی استان انجام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمله سگ‌های ولگرد به یک زن باردار سنندجی فاجعه آفرید.

وب‌گاه فرارو

این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.