یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

با بازگشت عارف غلامی و روزبه چشمی به ترکیب اصلی، استقلال شاهد تغییراتی در ترکیبش خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در پی انتشار عکسی در فضای مجازی با محتوای مشکل گرمایشی در یکی از کلاس های درس استان، اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیاندا پاتوسی هافبک سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان که گزینه استقلال هم است بازیکن آزاد است و احتمال دارد به لیگ آفریقای جنوبی بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوسف نوری گفت:. در دوره جدید این ائتلاف وجود دارد که روی دانشگاه فرهنگیان تمرکز کنیم؛ چه دوره‌های توانمندی برای معلمان فعلی و چه مهارت آموزی برای معلمان جدیدالورود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین گام‌ها برای تاسیس آرامستان متمرکز تهران در سال 45 برداشته شد، وقتی زمینی 314 هکتاری توسط شهرداری برای اینکار در نظر گفته شد و قرار شد عملیات عمرانی برای قبرستان شدنش انجام شود. تابستان سال 49 اعلام شد به زودی گورستان متمرکز تهران در ابتدای جاده تهران قم افتتاح خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بررسی آگهی‌های فروش در بازار، خودروهایی با قیمت‌هایی کمتر از 50 میلیون تومان هم دیده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی قلی‌زاده وینگر تیم ملی ایران در لیست خرید زمستانی پرسپولیس حضور ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تورم در ترکیه در ماه دسامبر به دلایل فنی کاهش شدیدی را نشان داد، که می‌تواند به جایگاه رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور قبل از انتخابات کمک کند، اما بعید است برای خانواده‌هایی که از هزینه‌های بالای زندگی رنج می‌برند تسکین‌دهنده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در نطق تند خود در مجلس با انتقاد از دولت رئیسی و وعده‌هایی که عملی نشد، می‌گوید: آقای رئیس‌جمهور؛ مردم در رابطه با وعده‌های شما قضاوت می‌کنند. در خصوص تشکیل دولت مردمی باید بگویم که نه تنها عملی نشد بلکه هیچکدام از نیروهای جناح سیاسی دیگر استفاده نکردید و شاهد تشکیل امنیتی‌ترین کابینه در تاریخ انقلاب بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (6 بهمن‌ماه) پایتخت در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: طبق اخباری که من دارم، متاسفانه گفت‌وگوهای اصلاح‌طلبان با سران نظام متوقف شد و گویا شنیدن حرف های اصلاح‌طلبان خوشایند برخی نبوده است. در حد همین حرف ها هم مانعی ایجاد شد تا این گفت‌وگوها تداوم پیدا نکند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با وجود بارش برف، تمام راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش کانال مقاومت پنجشیر فوزیه (نام مستعار) دانشجوی پزشکی که مخفیانه در کابل زندگی می‌کند، گفت نیروهای طالبان از روی اطلاعات دانشجویان، دختران را شناسایی کرده و آنها را وادار به ازدواج با خود می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در کنار 12 سیگنال مهم و کلیدی، می‌توان خطرآفرین‌ترین سیگنال برای ایران 2023 را مشکلات اقتصادی و میدان‌داری تندرو‌های داخلی ارزیابی کرد. همین که برای ماه‌های آتی پالس‌های خطرآفرین برای ایران وجود دارد، خود نمود کژکارکردی‌هایی است.