یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی سروآباد گفت: 680 هکتار از زمین‌های زراعی 12 روستای بخش مرکزی، هورامان و دهستان شالیار، اثبات مالکیت و به صاحبان اصلی آن بازگردانده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت و امام جماعت روستای کلاته سنندج را به آتش کشیدند و روی خودش هم بنزین ریختند و فوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام‌جماعت روستای کلاته سنندج توسط تعدادی افراد ناشناس با بنزین به آتش کشیده شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد گفت: راه ارتباطی سروآباد - پاوه در محدوده گردنه ژالانه به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی بسته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام‌جماعت روستای کلاته سنندج پس از اینکه توسط تعدادی افراد ناشناس با بنزین آتش زده شد، فوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: امام‌جماعت روستای کلاته سنندج پس از اینکه توسط تعدادی افراد ناشناس با بنزین آتش زده شد، فوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام سعید عسکری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان درباره آتش زدن یکی از ماموستاها و فوت او در چند روز اخیر گفت: بله متاسفانه، چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت و امام جماعت روستای کلاته سنندج را به آتش کشیدند و روی خودش هم بنزین ریختند و فوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام‌جماعت روستای کلاته سنندج پس از اینکه توسط تعدادی افراد ناشناس با بنزین آتش زده شد، فوت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام‌جماعت روستای کلاته سنندج پس از اینکه توسط تعدادی افراد ناشناس با بنزین آتش زده شد، فوت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان حذف مزایای رتبه‌بندی بیش از 50 فعال صنفی معلمان، حذف این مزایا، بدون طی پروسه تشکیل پرونده در هیات‌های بررسی تخلفات اداری یا سیستم قضایی کشور و صدور احکام مربوطه، تنها با اکتفا به تصمیم نهادهایی خارج از بدنه آموزش وپرورش و به صورت دستور شفاهی و فاقد مستندات قانونی صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - واحدهای صنعتی زیرمجموعه شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور توجیهاتی برای انتقال حساب های بانکی خود به کردستان مطرح کردند که از سوی مدیران استان مورد پذیرش قرار نگرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس حوزه هنری کردستان با تاکید برتلاش برای مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، گفت: شور و نشاط اجتماعی در اولویت برگزاری برنامه‌های امسال در استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بیش از هزار و 400 تشکل دینی و فرهنگی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه‌های دهه فجر امسال استان مشارکت دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در سنندج گفت: 12 هکتار زمین برای احداث این نمایشگاه تعیین شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست دانشگاه کردستان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، 161 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه‌های دولتی با تکیه بر این دانشگاه اختصاص پیدا کرد که تاکنون 30 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر، بیش از 350 مورد ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف استان برگزار می شود.