یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 996 واحد صنعتی در استان وجود دارد که از این تعداد 658 واحد معادل 65.93 درصد این واحدها فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم راه یاب ملل مریوان این هفته هم با باخت در برابر رقیب رامسری خود، نتیجه هفته قبل را تکرار کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 45 روز از اطراق ناخواسته تانکرهای حامل سوخت وارداتی در مرز باشماق مریوان می گذرد، محموله ای که مجوز سازمان ملی استاندارد ندارد و جور این بی استانداردی را رانندگان متحمل شده اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سهم این شهرستان از محل تسهیلات مشاغل خانگی 94 میلیارد و 200 میلیون ریال است که با توجه به تقاضایی که وجود دارد 10 میلیارد ریال دیگر هم جذب خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با گذشت حدود دو ماه از محرومیت بیش از 200 معلم از دریافت مزایای ریالی قانون رتبه‌بندی و درحالی‌که در این مدت، شائبه‌هایی درباره حذف موقت معلمان معترض از شمول این قانون به دلیل اعتراضات صنفی و مدنی مطرح بوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزایش تولید هم از لحاظ کمی و هم کیفی را به دنبال دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: واحدهای تولیدی دارای ظرفیت صادرات و اشتغالزایی بالا مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از بعدازظهر روز دوشنبه سامانه فعال بارشی وارد استان خواهد شد و موجب بارش برف و باران در نقاط مختلف استان می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رسانه‌ها به عنوان زبان گویا و پویای جامعه، همواره باید مطالبه‌گر باشند و مشکلات به حق مردم را منعکس کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: تیم های درمان اضطراری (BHCU) و حمایت روانی جمعیت هلال احمر استان برای اعزام به منطقه زلزله زده خوی در استان آذربایجان غربی در حالت آماده‌باش هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان در تماس با محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از آماده باش نیروهای امدادی استان برای کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان با بیان اینکه استان یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سفرهای نوروزی است، گفت: ورودی شهرها برای استقبال از مسافران نوروزی ساماندهی شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: اصلاح و ترمیم سیستم اداری ناکارآمد، سرآغاز دستیابی به هدف بزرگ توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوده و این اقدام اصلاحی شروع شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقوع زلزله 5.9 ریشتری در شهرستان خوی که در تاریخ 28 دی ماه نیز زلزله‌ای 5.4 ریشتری را از سرگذرانده بود، تاکنون سبب مصدومیت صدها تن از ساکنان این مناطق و مرگ سه تن شده و البته خساراتی را نیز به برخی ساختمان‌ها و منازل مسکونی وارد کرده است. امدادگران در این مناطق در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وریا غفوری در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی، قرارداد خود با باشگاه فولاد را فسخ کرد و اکنون بازیکن آزاد است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان امروز در سنندج به ساماندهی فضای مجازی اختصاص داشت، فضایی که نگرش منفی و مثبت به آن وجود دارد ولی هنوز در اول راه است راهی که از سامان تا فعالیت باشگاههای زیرزمینی در این نشست ختم شد.