یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده میانه در مجلس با اشاره به افزایش چندبرابری قبوض مشترکان گاز از هیات رئیسه مجلس خواست تا به این موضوع ورود کرده تا رویه اصلاح شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار شیراز، می‌گوید: ممنوعیت کشف حجاب در مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری به اصناف اعلام شده است و مشتریان و مراجعان به واحدهای تجاری، حق کشف حجاب ندارند که در صورت مشاهده زنان بی‌حجاب، با اطلاع به 110 و ورود اداره اماکن عمومی، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس توافقات به عمل آمده قرار است متقاضیان شرکت در طرح های فروش ایران خودرو و سایپا پیش از ثبت نام حساب وکالتی داشته و مبلغ خودروها را در حساب خود واریز نمایند تا امکان ثبت نام برای آنها فراهم شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصمت عباسی اظهار کرد: لازم است این افراد چربی‌های اضافی گوشت را گرفته و گوشت را کاملا پخته و مرغ و ماهی را بدون پوست مصرف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز تعداد زیادی از بازنشستگان کارگری موفق به دریافت وام ضروری نشده‌اند اما بسیاری از انها تا پایان امسال وام را دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رقابت‌های قهرمانی کشور رشته هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) روز جمعه در سالن افراسیابی تهران و با حضور 42 ورزشکار برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه، 6 بهمن 1401، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که در پوشش مسئول جایگاه سوخت اقدام به کپی از کارت بانکی شهروندان و برداشت 30 میلیارد ریالی از حساب آنان کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دختر مصری در شهر زقازیق در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه پس از اینکه خود را از طبقه هشتم یک ساختمان به پایین پرتاب کرد، جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع رسانه‌ای عراقی از هدف قرار گرفتن یک کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش در بغداد خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به استناد گزارش رسمی مرکز آمار ایران، طی یکسال از پائیز 1400 تا پائیز 1401 کمتر از 536 هزار شغل در بازار کشور اضافه شده است و این تفاوت فاحشی با ادعای یک میلیون شغل ایجاد شده از سوی دولت رئیسی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اتفاقی عجیب ارتباط بین یک گروه دوستانه 4 نفره به جنایت ختم شد و یکی از آن ها با وینچستر در پاتوق شبانه به دیگران شلیک کرد که به مرگ یکی از آن ها ختم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری نوشت: این که برادران خودی حشدالشعبی در مراسم استقبال از تیم کشورشان از واژه خلیج ع رب ی استفاده کردند کجای دلمان بگذاریم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته سفیر انگلیس به ایران بازگشت و در توییتی با اشاره به شعارنویسی‌ها روی دیوار سفارت انگلیس نوشت طبق تجربه، اکثر ایرانی‌ها نسبت به یکدیگر و خارجی‌ها مهربان هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس پلیس راه کردستان گفت: با توجه به بارش برف، اغلب جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب ستاره ساپاهان بود. اتفاقی که شاید در آینده رخ بدهد.