یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تخصیص 300 میلیارد ریال برای احیای تالاب بین المللی زریبار از محل مصوبات سفر رییس جمهور یکی از برنامه های اولویت دار استان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: با وجود تصویب قانون هوای پاک در سال 86 در کشور، متأسفانه تاکنون کمتر از 10درصد قانون هوای پاک اجرا شده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز جمعه 7 بهمن در بخش‌هایی از هرمزگان، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، فارس، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش‌ها ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کارشناس اداره هواشناسی کردستان گفت: ناپایداری جوی که هم اکنون در آسمان استان استقرار یافته و موجب بارش‌های پراکنده شده است تا روز جمعه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: سازمان منطقه ای محیط زیست به منظور رفع و بررسی بسیاری از مشکلات محیط زیستی به ویژه گرد و خاک با منشا خارجی با مشارکت کشورهای همسایه تشکیل می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولی اسماعیلی گفت: اگر ما بخواهیم در زمینه صندوق‌های بازنشستگی و پرداخت حقوق مستمری به مشکل نخوریم و مجبوریم 500 هزار میلیارد تومان برای حفظ صندوق‌ها از دولت بابت بدهی‌هایش بگیریم و راهی نداریم جز اینکه که هم شرایط بازنشستگی و هم میانگین حق بیمه چند سال آخر بازنشسته‌ها را اصلاح کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وظیفه ما این است که مردم احساس کنند در سایه انقلاب اسلامی می توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند تا بتوانند به عبادت و بندگی خدا بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور گفت: هر کدام از مؤمنان احساس کردند در مجموعه‌ای نسبت به نماز کوتاهی می‌کنند، به ما گزارش کنند و بدانید که ملاک ارزیابی ما در پذیرش مسئولیت‌ها امر نماز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هانیه توسلی با انتشار متنی انصراف خود از حضور در جشنواره فیلم فجر امسال را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: تاکنون کمتر از 10 درصد قانون هوای پاک در سطح کشور اجرایی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقابل دوباره سروش رفیعی با فولاد خوزستان می‌توانست از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بزرگترین دیوارنگاره کشور با طرحی از اسکناس هزار تومانی و با شعار «اعتبارش به اراده‌هاست» رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوکراین ادعاهای خود را درباره حضور پهپادی ایران در جنگ علیه این کشور تکرار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن، نقش بسزایی در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های تنفسی از جمله بیماری ویروس کرونا دارد