یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

کوکا کولا تصمیم گرفته است یک گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کند تا در بازار گوشی‌های هوشمند حضور داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان با طرح این سوال که «وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت آیا رئیس‌جمهور به خاطر موضوعات اصلی‌تر کارت دوم را به او می‌دهد؟» نوشت: آقای رئیسی کارت دوم را شما بدهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کوچه «ماه» در حد فاصل میان خیابان فلسطین جنوبی و برادران مظفر (صبا) حالا تابلویی به نام خسرو شکیبایی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: 12 هزار پیج مشاوره و روانشناسی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند که اکثر آنها متعلق به افرادی است که یا روانشناس نیستند، یا مجوز ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستور رئیس جمهور به معاون حقوقی ریاست جمهوری جهت پیگیری و اعلام نتیجه در خصوص درخواست تعلیق اجرای مصوبه کنکوری

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 2 قبضه سلاح جنگی در حکیمیه خبر داد و گفت: پرونده و متهمان به مرجع قضائی ارجاع شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران گفت: استان تهران و به ویژه شهر تهران با گرفتاری در قالب آلودگی هوا مواجه است که منشاء آن تنها در خود تهران نیست و بعضا از استان‌ها و شهرهای مجاور نشأت می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آفتابگردان دارای خواص متعددی است و موجب تقویت معده می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس پیگیری ها از دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، تعداد 10 فیلم از آثار اعلام شده مسابقه جشنواره در بخش خصوصی تولید شده‌اند. همچنین ژانر اجتماعی، بیشتر ژانر حاضر در جشنواره چهل و یکم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرید فیش حج قانونی است، اما شرایطی دارد که باید همه مراحل آن را زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام بدهید تا در زمان اعزام جزو جاماندگان مغموم و بازندگان مال قرار نگیرید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزدیک به یک سال و نیم از انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی ابراهیم رییسی می‌گذرد. رییسی چه پیش از ورود به ساختمان ریاست جمهوری پاستور و چه پس از آن وعده داده بود که «در حوزه مسکن ساخت 4 میلیون واحد مسکونی شعار انتخاباتی نیست. هم نیاز کشور و هم قانون است.» اما با وجود این وعده، واحدها هنوز به متقاضیان تحویل داده نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر به انتقاد از وضعیت داوری پرداخت و خاطرنشان کرد که با ادامه روند قضاوت‌ها علیه تیمش، آبی‌های پایتخت قهرمان نخواهند شد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای که در محله نعمت آباد تهران زورگیری می‌کردند، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه احتمال افزایش تقاضای سفر در نوروز امسال وجود دارد، افزود: این موضوع نیازمند مدیریت تقاضا و عرضه از طریق سامانه‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود مسافری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از گذشت حدود 28 ساعت از زمان اولیه اعلام شده براس ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده، هنوز اختلال سایت این شرکت برطرف نشده است. این درحالیست که دو روز است که پول مشتریان عادی در حساب بانک‌ها بلوکه شده است.