دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

محسن پیرهادی نوشت: براندازان در تلاشند با تشکیل دو قطبی بر نارضایتی موجود در جامعه بدمند و مردم را رو‌به‌روی هم قرار دهند، موید امر هم هجمه‌هایی است که در پی سفر رئیس جمهور به کردستان، مغازه دار کردستانی را نشانه گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جنشنواره و نمایشگاه ملی صنایع دستی با عنوان"دست‌آفرین‌های هنر ایرانی" با همکاری و مشارکت بسیج هنرمندان و مرکز بسیج میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز یکشنبه در خانه کُرد سنندج دایر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پیرهادی، نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس تاکید کرد: حملات بی‌وقفه ای که این هموطن عزیز را مجبور به ضبط ویدئوی عذرخواهی کرده تا مغازه و خانواده اش از آتش و نفرت پراکنی براندازان در امان باشد؛ آن هم به دلیل تعارف چند شکلات به رئیس جمهوری که در جریان بازدید از بازار سنندج به مغازه او هم سر می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فراز نوشت: چه چیز خاطر ایرانیان را رنجانده که یک شهروند برای سلام و علیکی ساده با رئیس‌جمهوری و تعارف کردن یک مشت شکلات به او از همشهریانش عذرخواهی می‌کند. سوال مهمی که این دو فیلم باید برای نظام حکمرانی کشور به همراه داشته باشد این است که آیا این همان جامعه‌ای است که در تبلیغات رسمی به تصویر کشیده می‌شود؟

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بعد از حدود 16 سال، قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در دولت سیزدهم اجرایی شد و پرستاران کردستانی این قانون را گامی رو به جلو برای تحقق دیگر حقوق خود می دانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری 2 تن از لیدرهای اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: این افراد با سوء استفاده و سوار شدن بر موج اعتراضات اقدام به تخریب اموال و اماکن عمومی و دولتی در سنندج کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعمال «دیکتاتوری مجازی» یکی از نمودهای برجسته در تحولات اخیر بوده‌است؛ رویکردی که در تناقض آشکار با شعار «زن‌، زندگی، آزادی» می‌کوشد با ایجاد فضای رعب و وحشت، نظرات مخالف و منتقد را خاموش کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امین حیایی مسئولان سازمان سینمایی را تحریم کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - صدور هفت مورد گواهی کشف مواد معدنی در کردستان طی سال جاری منجر به افزایش افزون بر یک میلیون تن ذخیره معدنی در این استان شد و گام موثری در راستای رونق تولید و اشتغال در این بخش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوشیدنی‌ها، بخش مهمی از نیاز روزانه بدن را به مایعات برای سوخت و ساز مواد تامین می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های ضدانقلاب با پخش خبر خرد شدن پاهای حسین رونقی، سعی در قهرمان‌سازی از او داشتند که با انتشار تصاویرش این دروغ هم برملا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: بیانیه شورای امنیت کشور تعداد کشته‌شدگان 12 هفته اخیر را 200 نفر اعلام کرد. این بیانیه پایانی بر نقل‌قول‌های غیررسمی داخلی درباره تعداد کشته‌شدگان اعتراضات می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع هافبک فولادی‌ها به اردوی فولاد در دبی اضافه شد.

خبرگزاری دانا

جلوه هایی از دیدار صمیمی خانواده شهدا و جانباختگان حوادث اخیر با رئیس جمهور در سنندج منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی 2 نفر از متهمان این پرونده را شناسایی و آنان را در مخفیگاه‌شان در در شهرستان سنندج دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: کسانی که از شکست تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی مقابل آمریکا شاد شدند را «بسیار بسیار اندک» دانست و با طرح این سوال که «با این اقلیت کوچک اما پرسروصدا چه باید کرد» هشدار داد اگر این طیف علیه امنیت ملی اقدام کند، از حق زندگی در ایران و دریافت خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.