دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: 2 تن از عاملان اصلی اغتشاش و تخریب اموال عمومی و خصوصی در سنندج با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سیدابراهیم رئیس در جلسه‌ای که به مناسبت روز دانشجو دارند بشارت و مژده‌ای که دانشجویان دنبال آن هستند را بیان می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیرو سفر ابراهیم رییسی به کردستان و حضور او در بازار سنندج، یک فروشنده از او استقبال کرده و رییسی را به داخل مغازه خود برد تا از او پذیرایی کند. حالا وی در ویدیویی که از خود منتشر کرده، شرح می دهد که برنامه‌ریزی در کار نبوده و ناگهان در آن موقعیت قرار گرفته‌است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این شهروند کرد دست خود را بر روی قرآن می‌گذارد و قسم می‌خورد که به خطای خود پی برده و از مردم، مخصوصا همشهریانش درخواست کرده که او را ببخشند!

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 2 نفر لیدر و اغتشاشگر که اقدام به تخریب اموال عمومی و خصوصی در شهرستان سنندج کرده اند با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حکومت متوجه ماجرا نیست و با کارهای تاکتیکی قصد بهبود اوضاع را دارد ولی نتیجه عکس می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فروشنده‌ای که در سنندج به رئیس جمهور آجیل و شکلات تعارف کرد، از مردم عذرخواهی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» نوشت: فروشنده‌ای که در سنندج به رییسی آجیل و شکلات تعارف کرد، از مردم عذرخواهی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع نمایندگان استان کردستان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور در بازار نمایانگر نگاه دولت به ترمیم و اصلاح اقتصاد استان کردستان است، گفت: بازدید رئیس جمهور از بازار سنندج حامل این پیام بود که نگاه به استان کردستان باید اقتصادی و فرهنگی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاربران فضای مجازی در واکنش به عذرخواهی فروشنده سنندجی که ناشی از تهدیدات معاندین بود، هشتگ «انقلاب اجباری» را طراحی و ترند کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: مدیران قضایی، قضات و کارکنان دادگستری استان باید با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، به دور از غرور و تکبر و با خوش اخلاقی و خوش رفتاری با دقت به حرف مردم گوش دهند و درصدد حل مشکلات حقوقی و قضایی شان برآیند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

کانال‌های ضدانقلاب در یکی دو روز گذشته آن بازاری کُرد را که در سنندج به استقبال رئیسی رفته بود، تهدید به قتل خودش و خانواده‌اش و آتش زدن مغازه‌اش کردند؛ این تهدیدها به حدی بود که آن فرد مجبور به تهیه ویدیویی شد تا دست از سرش بردارند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به سنندج، گفت: سفر رئیس‌جمهور نشان داد امنیت همچنان برقرار است و قوم کرد پای کار نظام ایستاده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای امنیت کشور اعلام کرد: در نتیجه مجموع آشوبگری های یاد شده تاکنون بالغ بر 200 نفر جان خود را از دست داده اند که می توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی گناه قربانی پروژه کشته سازی گروهکها، مردم بیگناهی که در شرایط بهمریختگی امنیتی جان باختهاند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهکهای تجزیه طلب، تفکیک نمود.