چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت، گفت: نسل جوان دهه 80 و 90 موتور‌های پیشرفت و تحول کشور هستند و باید از ظرفیت آنان جهت آینده‌سازی ایران استفاده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به کردستان را حدود 120 مصوبه اعلام کرد و گفت: تاکنون 14 هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات دور دوم سفر لحاظ شده که ممکن است افزایش یابد.

خبرگزاری تسنیم

اولین نشست از مجموعه سلسله‌های پژوهشی با عنوان کاوش سپهر سینما با موضوع هوش مصنوعی در سینما و آیین رونمایی از مجموعه انیمیشن‌های کوتاه هنری «رؤیاهای رنگی» در گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در دور دوم سفر رئیس جمهور به کردستان کدام پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه اهل سنت سنندج به کمک‌های آمریکا به اسرائیل اشاره کرد و گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران شهرها و مناطق فلسطین و قتل عام مردم بی‌گناه غزه از بمب‌های آمریکایی که در هیروشیما استفاده شده استفاده می‌کند.

وب‌گاه الف

امام جمعه اهل سنت سنندج به کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران شهرها و مناطق فلسطین و قتل عام مردم بی‌گناه غزه از بمب‌های آمریکایی که در هیروشیما استفاده شده استفاده می‌کند که این نشان از دروغ بودن ادعای دفاع از حقوق بشر آمریکا دارد.

خبرگزاری تسنیم

هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان با برد مدعیان و ثبت دومین شکست سپاهان به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی کارشناسان اعتقاد دارند قطعا مبنا قرار دادن درآمد اسمی 5 سال آخر بیمه‌پردازی، با توجه به افزایش نرخ تورم، مستمری را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی رمضانی ظهر امروز در نشست با اصحای رسانه که در استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به تشریح آخرین وضعیت انتخابات پرداخت و اظهار داشت: تا پایان روز گذشته؛ مهلت مقرر ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 358 داوطلب انتخابات مجلس در استان، ثبت‌نام خود را نهایی کردند. وی گفت: در حوزه...

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر تغییر مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی از 2 سال به 5 سال آخر خدمت در کمیسیون تلفیق تصویب شود، این موضوع در صحن مجلس رأی نمی‌آورد و مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی همان 2 سال آخر خدمت باقی می‌ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: تا پایان ششمین روز از مهلت مقرر ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، 247 داوطلب، ثبت نام خود را نهایی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با «روز جهانی انیمیشن» مجموعه انیمیشن‌های کوتاه هنری را با عنوان «رویاهای رنگی» از روز شنبه ششم آبان اکران می‌کند.