چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - گمرک های سنندج و باشماق به عنوان گمرکات تخصصی ترخیص خودرو تعیین شدند و اینگونه مطالبه تجار و مسئولان استان کردستان تحقق پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر فن بازار منطقه‌ای کردستان گفت: عارضه‌یابی صحیح و به موقع یکی از مهمترین کارهایی است که واحدهای تولیدی موفق می توانند برای ارتقای اثربخشی خود انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز گفت: آماده سازی زیرساخت‌های ناحیه صنعتی صاحب آغاز شده و این مهم بی شک منجر به افزایش استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: کردستانی‌ها تاکنون در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی، هزار و 730 میلیارد ریال کالای اساسی خریداری کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان گفت: سه دستگاه کشنده FAW با اعتباری بیش از 120 میلیارد ریال به ناوگان ماشین آلات استان افزوده شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تا کنون 190 خانه ورزش روستایی در استان راه اندازی و برای هرکدام حدود یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: طرح سفر کارت برای اولین‌بار در استان اجرا شده است و علاقه مندان به مسافرت و گردش از این پس می‌توانند در قالب سفر کارت، برای انجام سفرهای خود وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نخستین اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور به میزبانی شهرستان مریوان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در کنار هیات امنا و ماموستایان با پدیده مسجدخواری و موقوفه خواری قاطعانه و شجاعانه برخورد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در نیمه نخست امسال، یک میلیون و 250 هزار مسافر در قالب 220 هزار سفر از مبادی استان جابه‌جا شده اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: مهاجرت پرندگان به منابع آبی استان آغاز شده و این مهم در ماه های آخر پاییز و اول زمستان به اوج می رسد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: استفاده شهروندان کردستانی از کارت سوخت شخصی از ابتدای اجرای برنامه مدیریت کارت های اضطراری مازاد (امسال) در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی 75 درصد بیشتر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس هیات فوتبال کردستان گفت: مسئولان رده بالای استان، واحدهای صنعتی از جمله پتروشیمی و لاستیک بارز را وادار به حمایت از ورزش به ویژه فوتبال کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل سازمان ملی سنجش زیر نظر ریاست جمهوری موجب استقلال عملکرد در ارزشیابی نظام آموزشی کشور می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تولید در بخش زراعت کردستان که شامل کشت محصولاتی همچون گندم، جو، کلزا، حبوبات و سیب زمینی است، امسال بر مدار رشد قرار گرفت و از 37 تا 61 درصد افزایش تولید داشت.