چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد 10 جانبه جوانان و امید، یادواره شهید مهدی باکری و 5400 شهید کردستان به میزبانی شهر سریش آباد و با قهرمانی میزبان پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: این دانشگاه در رتبه‌بندی تایمز کشورهای آسیایی سال 2023 که با حضور 65 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران انجام شد، رتبه 250-201 را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: استان در تخصیص و جذب اعتبارات دور اول سفر استانی رئیس جمهور، رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی جبهه مقاومت تاثیر خیلی مهمی روی منطقه گذاشته و جهان اسلام از این پیروزی بسیار خوشحال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در 6 ماهه اول سال جاری یک میلیارد و 507 میلیون و 280 هزار و 379 متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 6 درصد بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هیات‌های صلح با هدف ترویج فرهنگ صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده‌های قضایی و شوراهای حل اختلاف ایجاد و تاکنون 20 مورد در کردستان راه اندازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - روز دوم رقابت‌های "گروه ب" لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در سنندج با پیروزی لاستیک بارز کردستان و خانه بستکبال کرمانشاه پایان یافت.

وب‌گاه ورزش سه

سنگ آهن بافق به دنبال تکرار قهرمانی اما صدرنشینی برای فولاد هرمزگان.

خبرگزاری تسنیم

هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان ایران با پیروزی تیم بافق و شکست سپاهان به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: 14 قطعه کبک وحشی در منزل شکارچی متخلف کشف و در دامان طبیعت و زیستگاه‌های استان رهاسازی شد.

خبرگزاری تسنیم

«سیطره» روایت نادر کیانی از 7 سال نفوذ به دل کومله است، 7 سالی که او به رده‌های بالای سازمان نفوذ کرد و فاصله شعار تا عمل را در احزاب تروریستی کرد به چشم دید و پرده از جنایت‌های بی‌شمار این گروهک‌های تروریستی بر داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن‌طورکه «برهان خورا» برادر شهین 36 و لیمو 34 ساله می‌گوید، آتش این اختلاف و مرگ را همسر لیمو روشن‌کرد. لیمو و همسرش حدود 15 سال پیش با هم ازدواج کرده بودند. تا چند سال اول زندگی مشکلی نداشتند، اما کم‌کم آتش اختلاف میان زن و شوهر بیشتر شد مرد کینه ای زن و بچه و خواهرزنش را زنده زنده در آتش سوزاند «کجای دنیا یا حتی ایران به‌جای حل مشکل، خانه را با بنزین آتش زده و جان دو زن بی‌گناه و...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: در نیمه نخست امسال 2 هزار و 146 واقعه طلاق به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.5 درصد کاهش نشان می دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: 68 کارگاه آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان شاخه کار و دانش استان پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 2 سال از انتخاب مرز باشماق مریوان به عنوان مرز ترددی زائران اربعین حسینی می گذرد، انتخابی که برکات مادی و معنوی بسیاری را با خود به همراه داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، دمای هوای استان در روزهای جمعه و شنبه روند کاهشی به خود می‌گیرد.