چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان با صدرنشینی سنگ آهن بافق پیگیری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید مردم را به انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور ترغیب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی آغاز فعالیت سامانه بارشی از بامداد امروز، برف سنگین در برخی از محور‌های مواصلاتی استان کردستان به ویژه محور سنندج - مریوان گردنه تیتور؛ گردنه مارانی محور مریوان - کامیاران و گردنه ژالانه اورامان را گرفتار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اکران عمومی فیلم مستند سینمایی «ایساتیس» به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه‌کنندگی علیرضا دهقان و راحیل صحرایی از روز جمعه 22 دی در سینما‌های «هنر و تجربه» آغاز می‌شود. بر این اساس، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند «ایساتیس» روز جمعه ساعت 19 در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود. همچنین، پردیس سینمایی خلیج...

خبرگزاری تسنیم

فیلم مستند «ایساتیس» به کارگردانی علیرضا دهقان اکران عمومی خود را از روز جمعه 22 دی ماه در سینماهای «هنر و تجربه» آغاز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: سید عباس صالحی وزیر ارشاد دولت روحانی میگوید: هرویه روپچیچ، سفرنامه‌ای از حضور در ایران نوشته است که با نام: در سرزمین مردمان نجیب منتشر کرده است و در کرواسی به سرعت در صدر آثار پرفروش قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

8 اثر نمایشی در قالب پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر دانشگاهی پودس به اجرا در می‌آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخش مسابقه تئاتر خیابانی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجرآثار خود را شناخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به اطلاع متقاضیان آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) می‌رساند، دوازدهمین دوره آزمون سامفا (دانشگاهی) در روز جمعه به تاریخ 1402/10/22 (22 دی‌ماه سال 1402 شمسی برابر با 12 ژانویه سال 2024 میلادی و 29 جمادی الثانی سال 1445 قمری) در داخل کشور شامل شهرهای: قم، تهران، همدان، سنندج (فقط صبح) و خارج از کشور در کشور عراق و در شهر‌های نجف...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حدود 90 درصد از نمایندگان فعلی مجلس تائید صلاحیت و 26 نماینده هم ردصلاحیت شدند.

وب‌گاه الف

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات های نظارت به پایان رسید و نتایج روز گذشته 15 دی از سوی ستاد انتخابات کشور به صورت پیامکی داوطلبان اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نزدیکان علی لاریجانی ظاهرا از نتیجه بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات‌های نظارت ناراضی هستند. آنها اعتقاد دارند در ازای تایید برخی چهره‌های کلیدی در تهران، از شانس پیروزی لاریجانی در شهرستان‌ها به‌دلیل رد صلاحیت‌ها، به مقدار زیادی کاسته شده است.

خبرگزاری دانشجو

تیم سنگ آهن بافق ترمز پیروزی‌های هرمزگان را کشید تا قهرمان نیم فصل لیگ برتر بانوان شود.