چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وعده اتصال سه مرکز استان به شبکه ریلی در سال جاری گام به گام به اجرا نزدیک می‌شود و بعد از افتتاح ریل بستان‌آباد قرار است در جدیدترین افتتاح ریلی، راه‌آهن همدان - سنندج به عنوان دومین پروژه ریلی دولت در سال 1402 در ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وب‌گاه الف

یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان، این بوده که بعد از 25 سال وقفه، مجوز ساخت و ساز در اراضی بلاتکلیف شهرک وحدت سنندج صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین روز از چهلمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اکران 106 فیلم ملی و بین‌المللی کار خود را آغاز می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

امروز درحالی چهلمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران آغاز می‌شود که در نخستین روز 106 فیلم در بخش‌های مختلف و اکران جانبی به نمایش در خواهد آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از ایستگاه راه آهن سنندج گفت: این راه آهن در طی 18 سال اخیر تنها 60 درصد پیشرفت داشته ولی از سال 1401 با همت دولت مردمی آماده بهره برداری است که در سفر استانی پیش رو رئیس جمهور این وعده دولت محقق خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور گفت: تاکنون بیش از 55 هزار میلیارد ریال از مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور به استان کردستان تامین اعتبار شده و در اختیار استان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از فرودگاه در حال ساخت سقز بر لزوم رفع مشکلات و انجام کارهای باقی مانده این طرح و آماده کردن آن برای بهره‌برداری تا سفر رییس جمهور تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه در بدو سفر به استان کردستان از سد چراغ ویس سقز بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعتی پیش یک دستگاه تانکر سوخت در سنندج بر اثر واژگونی دچار حریق شد و راننده در دم جان باخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازرس کل استان کردستان گفت: پرونده های فرار مالیاتی در کردستان به میزان 72 میلیارد تعیین تکلیف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در نیمه نخست امسال در شهرستان سقز 17 پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 215 اثر از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در نیمه نخست سال جاری با سرمایه‌گذاری 274 میلیارد و 20 میلیون ریال، زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان سقز ارتقا و توسعه پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات شطرنج ویژه نابینایان و کم بینایان استان کردستان در سنندج با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: مطالعات و طراحی انجام شده فاز دوم شهرک صنعتی سنندج چهار (سرنجیانه) به منظور آغاز عملیات اجرایی مورد تصویب سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران قرار گرفت.