چهارشنبه 13 تیر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه فرارو

برای اینکه بی حالی و کسالت‌های بی دلیلتان را رفع کنید فورا به سراغ یخچال بروید و شروع به خوردن میوه کنید مخصوصا میوه‌های قرمز، همچنین شکلات نیز نشاط آور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: برای اینکه بی حالی و کسالت های بی دلیلتان را رفع کنید فورا به سراغ یخچال بروید و شروع به خوردن میوه کنید مخصوصا میوه های قرمز، همچنین شکلات نیز نشاط آور می باشد.

وب‌گاه الف

عضو هیئت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به اینکه اشتغال و مسکن 2 مانع اصلی بر سر راه ازدواج جوانان است، گفت: مجموع افراد دختر و پسر در سن ازدواج نزدیک به 12 میلیون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد 62 ساله‌ای که مو‌های سپیدش از دنیایی تجربه حکایت داشت، در حالی که بیان می‌کرد با نقشه شوم آن مرد عینک دودی زندگی ام در آستانه فروپاشی قرار دارد درباره چگونگی افتادن در دام یک رابطه خیابانی به کارشناس اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد توضیح داد. مرد 62 ساله‌ای که مو‌های سپیدش از دنیایی تجربه حکایت داشت، در حالی که بیان می‌کرد با نقشه شوم آن مرد عینک دودی زندگی ام در آستانه فروپاشی قرار...

خبرگزاری مهر

عضو هیئت علمی مؤسسه علمی پژوهشی امام‌خمینی (ره) طی یادداشتی به موضوع پدیده کشف حجاب در کشور پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه در جامعه امروز ایران نگران‌کننده است، پایین آمدن سن ازدواج نیست بلکه مساله اصلی بالا رفتن سن ازدواج افراد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: جز یکی دو استان، بحث کودک همسری واقعا در کشور ما مطرح نیست و در چند استان محدود بر اساس فرهنگ و بومی که دارند ازدواج‌ها اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل ثبت احوال کردستان، تعداد ازدواج ثبت شده در پنج ماهه اول امسال را 5 هزار و 197 واقعه ذکر کرد و گفت: نرخ خام حاصل از ثبت ازدواج تا پایان مردادماه سال جاری 7.5 در هزار به دست آمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از جمله مواردی که بسیاری از زوجین برای شروع زندگی بر روی کمک آن حساب می‌کنند؛ مبلغ وام ازدواج است که از جانب دولت، به کسانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند؛ تعلق می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان و معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته دولت گزارشی از عملکرد معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ارائه کرد. وی در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوالی برنامه مبنی بر اینکه آیا کشور ایران جوان است، گفت: ایران هنوز جوان است اما نمودار جمعیت جوان کشور نزولی است. یامین پور تصریح کرد: اگر سن جوانی...

خبرگزاری مهر

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: 340 هزار نفر از ابتدای امسال وام ازدواج دریافت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحید یامین پور با بیان اینکه طبق قانون رقم وام ازدواج مطابق تورم هر ساله جهش پیدا می‌کند گفت: خوشبختانه این جهش نسبت به تورم در چند سال اخیر حدود 4 برابر بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وحید یامین‌پور معاون امور جوانان و دبیر شورای عالی جوانان ریاست جمهوری امروز در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران، گفت: خوشبختانه ما همچنان می‌توانیم بگوییم که جمعیت کشورمان جوان است، اما متاسفانه پنجره جوانی کشور ما در حال بسته شدن است؛ به طوری که اگر پنجره جوانی را 18 الی 34 سال بدانیم، اکنون جمعیت کشور ما در حال رشد به سمت داشتن جمعیت بالای 34 سال...